Stanowisko Pracy ds. Wynagrodzeń
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 11
06-100 Pułtusk
tel: 23 306 71 13, fax. 23 306 71 09
mail: e.wydra@powiatpultuski.pl
Do zadań Stanowiska Pracy ds. Wynagrodzeń należy w szczególności:
1) Sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji płacowej oraz ewidencji naliczania i terminowego opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy oraz innych obligatoryjnych wpłat od wypłacanych wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
2) Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłacanych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
3) Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych.
4) Rozliczanie umów o dzieło i zlecenia.
5) Naliczanie wysokości diet radnych Rady Powiatu, Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Powiatu, Przewodniczących poszczególnych Komisji Stałych, członków Zarządu Powiatu.
6) Sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, ZUS oraz wymaganych przepisami sprawozdań GUS.
7) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
8) Współdziałanie z organami skarbowymi i innymi urzędami w sprawach merytorycznie związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku.
9) bieżąca analiza funduszu płac Starostwa Powiatowego oraz kontrola prawidłowości jego wykorzystania,
10) współpraca w przygotowaniu budżetu powiatu,
11) współpraca w zakresie wprowadzania zmian w uchwale budżetowej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Majewska Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2020-03-13 10:51:05
- Informacja zaktualizowana przez: Majewska Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-03-13 10:51:05
- Liczba odsłon: 263
- Historia dokumentu: