Starostwo Powiatowe w Pułtusku
Wydział Organizacji i Nadzoru

ul. Marii SkÅ‚odowskiej-Curie 11, 06-100 PuÅ‚tusk
tel. 23 306 71 11, 23 306 71 12, 23 306 71 14, 23 306 71 15
e-mail: or@powiatpultuski.pl



Dyrektor: Agnieszka WÄ…dolna
tel: 23 306 71 11
e-mail: a.wadolna@powiatpultuski.pl

 

WydziaÅ‚ Organizacji i Nadzoru  

WydziaÅ‚ Organizacji i Nadzoru zapewnia sprawnÄ… organizacjÄ™ i funkcjonowanie Starostwa, w tym: gospodarowanie mieniem, prowadzenie sekretariatu Starosty, organizacjÄ™ przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków, zaÅ‚atwianie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Starostwa oraz koordynowanie udzielania zamówieÅ„ publicznych.

Do podstawowych zadań wydziału należy:

1) W zakresie spraw organizacyjnych:

a) Opracowanie i aktualizacja Regulaminu Pracy Starostwa.

b) Prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty.

c) Prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty.

d) Prowadzenie centralnych rejestrów i ewidencji:

  • rejestr kontroli zewnÄ™trznych,

  • rejestr zamówieÅ„ publicznych,

  • rejestr umów zawieranych przez Powiat i Starostwo,

  • rejestr porozumieÅ„ zawieranych przez Powiat i Starostwo,

  • rejestr przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków,

  • rejestr skarg i wniosków dotyczÄ…cych pracowników oraz funkcjonowania Starostwa,

  • rejestr zarzÄ…dzeÅ„ Starosty,

  • ewidencja wniosków o udostÄ™pnienie informacji publicznej.

e) Nadzór nad redagowaniem strony Biuletynu Informacji Publicznej oraz wspóÅ‚praca z wydziaÅ‚ami i jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie.

f) Przekazywanie materiaÅ‚ów do opublikowania w Dzienniku UrzÄ™dowym Województwa Mazowieckiego.

g) Przekazywanie do GÅ‚ównego UrzÄ™du Statystycznego sprawozdaÅ„ statystycznych.

h) Realizacja zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej.

i) Realizacja spraw z zakresu przyjmowania i przechowywania oświadczeń majątkowych.

j) Realizacja zadań z zakresu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej.

2) W zakresie wspóÅ‚pracy z jednostkami organizacyjnymi:

a) WspóÅ‚praca w zakresie realizacji inwestycji prowadzonych przez Powiat.

b) Prowadzenie zbioru protokoÅ‚ów kontroli zewnÄ™trznych.

3) W zakresie spraw gospodarczych:

a) Zabezpieczenie mienia Starostwa oraz nadzór nad jego gospodarowaniem.

b) Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa.

c) Załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami urzędowymi.

d) Prowadzenie archiwum Starostwa.

e) Zabezpieczenie łączności alarmowej.

f) Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa.

4) Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych.

5) Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.

6) Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o zamówieniach publicznych.

7) Nadzór i prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z przestrzeganiem przepisów i zapewnieniem ochrony danych osobowych.

 

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2003-06-30 10:14:38
  • Informacja zaktualizowana przez: Majewska Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-31 12:38:40
  • Liczba odsÅ‚on: 18140
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 8892536]

przewiń do góry