1 lipca 2023 r. została podpisana umowa na realizację zadania pn. „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku”, dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Termin zakończenia prac zgodnie z umową to 30 listopada 2023 r.

Całkowita wartość zadania zgodnie z umową o dofinasowanie to 100 000,00 zł z czego:

- dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 50 000,00 zł

- wkład własny Powiatu Pułtuskiego 50 000,00 zł


27 września 2023 r. zakończono realizację zadania pn. Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku.

Działanie zostało dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji w kwocie 50.000,00 zł

oraz środkami finansowymi przekazanym KPPSP w Pułtusku przez  Powiat Pułtuski w wysokości 50.000,00 zł.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dąbkowska Paulina
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-07-24 15:40:30
  • Informacja zaktualizowana przez: Dąbkowska Paulina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-11-17 14:26:47
  • Liczba odsłon: 970
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9746390]

przewiń do góry