Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 34/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek w sprawie co do konieczności sporządzenia raportu dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ulicy gminnej Bulwar V Brygady Saperów na terenie miasta Pułtuska wzdłuż wału przeciwpowodziowego pomiędzy ulicą Wyszkowską a ulicą Sukienniczą na działkach nr ewid. 14/27, 14/28 i 14/29 obręb 20 miasta Pułtusk.
3. Znak sprawy RG.Rkrs.7625-3.3/09
4. Data złożenia 2009-03-24
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1. Kopia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2. Kopia dokumentacji projektowej.
3. Karta informacyjna przedsięwzięcia.
4. Kopia zaświadczenia o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie nieruchomości, na których będzie realizowana inwestycja.
5. Kopia pisma Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska dot. opinii odnośnie przeprowadzenia oceny oddziaływania nba środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia.
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) Wydanie postanowienia.
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń.
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczÄ…cych wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi Brak.
Informację wprowadził(a) do BIP: Stolarczyk Hanna
Data udostępnienia w BIP: 2009-04-30 11:01:52

[Liczba odsłon: 9979305]

przewiń do góry