Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 45/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek w sprawie co do koniczności sporządzenia raportu dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie nawierzchni Al. Solidarności i Al. Kardynała Wyszyńskiego w Pułtusku na działkach nr ewid. 224/5,225/5,225/8,227/2,229/3,231/8,231/9,232/2,236/2,237//2, obręb 10 miasta Pułtusk.
3. Znak sprawy RG.Rkrs.7625-10.2/09
4. Data złożenia 2009-05-14
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1.kopia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2.kopia karty informacyjnej przedsięwzięcia.
3.kopia mapy z zaznaczeniem lokalizacji przedsięwzięcia.
4.kopia projektu budowlanego.
5.wykaz stron.
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) Wydanie postanowienia.
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzezeń.
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczÄ…cych wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi Brak.
Informację wprowadził(a) do BIP: Stolarczyk Hanna
Data udostępnienia w BIP: 2009-05-26 09:21:52

[Liczba odsłon: 9983165]

przewiń do góry