Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 56/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek w sprawie co do konieczności sporządzenia raportu dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi dojazdowej do stadionu miejskiego od km 0+000 do km 0+176,40 oraz 50 miejsc parkingowych na działkach nr ewid. 50/3,51/6,51/9,50/7,50/8 obręb 20 miasta Pułtusk.
3. Znak sprawy RG.Rkrs.7625-13.2/09
4. Data złożenia 2009-05-26
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1.wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z załącznikami.
2.kopia pisma o przeznaczeniu działaek.
3.wykaz stron postępowania.
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) Wydanie postanowienia.
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń.
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczÄ…cych wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi Brak.
Informację wprowadził(a) do BIP: Stolarczyk Hanna
Data udostępnienia w BIP: 2009-06-25 10:03:37

[Liczba odsłon: 9983704]

przewiń do góry