Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 57/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek w sprawie co do konieczności sporządzenia raportu dla przedsięwzięcia p.n. "Zagospodarowanie terenu "Po Koszarach" w obrębie działek 60/4 oraz 61 w Pułtuskui przy al. Wojska Polskiego ", gm. Pułtusk.
3. Znak sprawy RG.Rkrs.7625-12.2/09
4. Data złożenia 2009-05-27
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1.wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2.karta informacyjna przedsięwzięcia.
3.kopia mapy ewidencyjnej.
4.wypis z ewidencji gruntów.
5.kopia pełnomocnictwa.
6.kopia zaświadczenia o braku miejscowoego planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) Wydanie postanowienia.
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń.
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczÄ…cych wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi Brak.
Informację wprowadził(a) do BIP: Stolarczyk Hanna
Data udostępnienia w BIP: 2009-06-25 10:27:56

[Liczba odsłon: 9983487]

przewiń do góry