Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 92/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek w sprawie co do koniczności sporządzenia raporu dla przedsięwzięcia pn: "Remont ulic i placu na wyspie w Pułtusku" polegającego na remoncie ulic i placu na działkach nr ewid. 108,261/1,112/1,131,168,140/5,104/1,104/2,243 obręb 14 miatsa Pułtusk przy ul. M. Konopnickiej, ul. Młodzieżowej, ul. Szkolnej, ul. Rynek, ul. Staszica, ul. Gomulickiego oraz bulwaru spacerowego, bulwaru sapacerowo-jezdnego i Pl. Piłsudskiego.
3. Znak sprawy RG.Rkrs.7625-19.3/09
4. Data złożenia 2009-08-18
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1.wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2.pismo o przeznaczeniu działek.
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) Wydanie postanowienia.
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń.
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczÄ…cych wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi Brak.
Informację wprowadził(a) do BIP: Stolarczyk Hanna
Data udostępnienia w BIP: 2009-09-02 14:15:19

[Liczba odsłon: 9941005]

przewiń do góry