Nr sprawy: WRP.272.3.2015
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk:
Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana
Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w
projekcie systemowym:. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na
Mazowszu
Numer ogłoszenia: 192466 - 2015; data
zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w projekcie systemowym:. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć zadań w zależności od rodzaju pracowni t.j.: - Zadanie 1 : wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 2 : wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 3 : wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 4 : wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 5 : wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, - Zadanie 6 : wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) przedmiot zamówienia do: - Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, ul. Tysiąclecia 12, 06-100 Pułtusk, - Zespołu Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk. Dostawa sprzętu obejmuje również wniesienie do wskazanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego pomieszczenia w budynku, o którym mowa w ust.2 na koszt Wykonawcy. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zgodność dostawy z umową będzie potwierdzona protokołami odbioru. Odbiór sprzętu odbywać się będzie przy udziale osób, o których mowa w § 2 ust. 8 umowy. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ) wykazał, że oferowane produkty spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). Wykonawca, przedstawiając ofertę, zobowiązany jest w Załączniku nr 2 do SIWZ do określenia: - nazwy produktu, - modelu oferowanego urządzenia i innych produktów, - nazwy producenta - opisu parametrów technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagań technicznych określa formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączony do SIWZ wzór umowy - załącznik nr 3. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie, oznakowanie, certyfikaty, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim. 2) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostaw, jednakże nie krótszy niż 2 lata. Gwarancja nie może ograniczać prawa Zamawiającego do zainstalowania w zakupionym sprzęcie standardowych urządzeń i oprogramowania przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 4) Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgłoszenia awarii będą przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faxem. Czynności związane z usunięciem awarii winny być podjęte przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od jej zgłoszenia.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest dobrej jakości i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, oraz zaakceptowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - termin wykonania - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul.
Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - sekretariat, Budynek A, I piętro,
pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - sekretariat, Budynek A, I piętro, pokój nr 13 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy pt. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.22.00.00-0, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. termin wykonania - 10
WICESTAROSTA
/-/ Beata Jóźwiak
___________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1,3,4,5,6 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 1 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 2 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 3 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 4 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 5 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 6 - pobierz
__________________________________________________________________________________________________
WRP.272.3.2015
Pułtusk, dn. 31.07.2015r.
Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ
Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:
W załączniku nr 2 do SIWZ – Zadanie 5 „Wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku” w poz. 4 i 6 brak jest ilości sztuk.
w poz. 4 Biurko narożne pod komputer dla nauczyciela – Zamawiający dodaje: “1 sztuka”
w poz.6 Oprogramowanie biurowe do zestawów komputerowych – Zamawiający dodaje: “16 sztuk”
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian,
Nowy załącznik nr 2 Zadanie 5 - pobierz
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Modyfikację treści SIWZ otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
__________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 03.08.2015r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Dotyczy: Zadanie 5 pracownia informatyczna. Dla punktów 4 i 6 (odpowiednio: Biurko narożne pod komputer dla nauczyciela, Oprogramowanie biurowe do zestawów komputerowych) Zamawiający nie określił wymaganych ilości towaru. Prosimy o ich określenie.
Odpowiedź: W modyfikacji treści SIWZ dnia 31.07.2015r. Zamawiający określił brakujące parametry. Modyfikacja dostępna jest na stronie www.bip.powiatpultuski.pl
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
__________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 04.08.2015r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Dotyczy: Zadanie 2 wyposażenie pracowni handlowej. W związku z okresem najwyższego popytu na meble szkolne terminy realizacji pozycji 8 i 9 (odpowiednio: ławki pojedyncze, Krzesła uczniowskie) to około 7 tygodni. Producenci mebli przyjmują zamówienia do realizacji na okres wrzesień/październik. Czy w związku z powyższym Zamawiający dopuści wydłużenie terminu dostawy tych pozycji do dnia 5.10.2015r?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
__________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 04.08.2015r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 3 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Dotyczy zadania 2.Pracownia handlowa, pozycja 7 Szafa chłodnicza przeszklona. Z informacji uzyskanych od producenta opisanej w SIWZ witryny chłodniczej wynika, że produkt został wycofany ze sprzedaży. Czy w związku z powyższym Zamawiający dopuszcza szafę chłodniczą z drzwiami przeszklonymi z
białym uchwytem, o następujących parametrach:Wysokość - H: 1850 mm,Głębokość - D: 600 mm,Szerokość - W: 600 mm,Napięcie - U: 230 V,Pojemność - V: 350 l,Moc elektryczna: 0.11 kW,Temperatura min.: 0 °C,Karta gwarancyjna: tak,Temperatura max.: 10 °C,nośność półek do 8 kg,cichy agregat,urządzenie wykonane z blachy malowanej proszkowo (biała),elektroniczny sterownik temperatury z wyświetlaczem,wbudowany zamek na klucz,nowoczesna konstrukcja,model z drzwiami przeszklonymi,wymiary półek WxD: 505x365 mm,3 półki w komplecie,automatyczne odszranianie?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie 2: Zadanie 5 poz. 8 Projektor multimedialny. Zamawiający wymaga m.in..: 2x wejście audio mini jack. Informujemy, że takie rozwiązanie nie jest możliwe i nie istnieją projektory z większą niż 1 ilością wejść audio mini jack. Czy Zamawiający dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack.
Pytanie 3: Dotyczy zadania 4.Pracownia gastronomiczna, pozycja 8 Deska do prasowania Według naszej wiedzy oraz informacji otrzymanych od dystrybutorów opisana deska do prasowania posiada ruchomą podstawę pod żelazko. Czy Zamawiający dopuści deską z podstawką ruchomą przy zachowaniu pozostałych parametrów?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuści deską z podstawką ruchomą przy zachowaniu pozostałych parametrów.
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
__________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 05.08.2015r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 4 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Czy dla projektora z Zadania 6 Zamawiający również dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack.
Pytanie 2: Dotyczy: Zadanie 6 pkt 34 Przewody koncentryczne - czy Zamawiający dopuści przewody o skuteczności ekranowania: 0,03...1 GHz ≥ 90 dB, 1...2 GHz ≥ 90 dB, 2...3 GHz ≥ 85 dB.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie 3: Dotyczy: zadanie 4 pkt. 4 Głośniki - Zamawiający wymaga m.in.: Liczba głośników - 2 szt. Subwoofer – tak. Prosimy o wyjaśnienie - czy Zamawiający wymaga zestawu głośników 2.1 (2 głośniki, 1 subwoofer) czy głośników 2.0 (2 głośniki bez subwoofera). Głośniki o opisanych przez Zamawiającego wymiarach występują w wersji 2.0 (bez subwoofera).
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza.
Z poważaniem
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
__________________________________________________________________________________________________
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-08-05 10:05:48
- Liczba odsłon: 2303
- Historia dokumentu: