Nr sprawy: WRP.272.3.2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w projekcie systemowym:. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu
Numer ogłoszenia: 192466 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w projekcie systemowym:. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć zadań w zależności od rodzaju pracowni t.j.: - Zadanie 1 : wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 2 : wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 3 : wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 4 : wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 5 : wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, - Zadanie 6 : wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) przedmiot zamówienia do: - Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, ul. Tysiąclecia 12, 06-100 Pułtusk, - Zespołu Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk. Dostawa sprzętu obejmuje również wniesienie do wskazanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego pomieszczenia w budynku, o którym mowa w ust.2 na koszt Wykonawcy. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zgodność dostawy z umową będzie potwierdzona protokołami odbioru. Odbiór sprzętu odbywać się będzie przy udziale osób, o których mowa w § 2 ust. 8 umowy. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ) wykazał, że oferowane produkty spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). Wykonawca, przedstawiając ofertę, zobowiązany jest w Załączniku nr 2 do SIWZ do określenia: - nazwy produktu, - modelu oferowanego urządzenia i innych produktów, - nazwy producenta - opisu parametrów technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagań technicznych określa formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączony do SIWZ wzór umowy - załącznik nr 3. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie, oznakowanie, certyfikaty, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim. 2) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostaw, jednakże nie krótszy niż 2 lata. Gwarancja nie może ograniczać prawa Zamawiającego do zainstalowania w zakupionym sprzęcie standardowych urządzeń i oprogramowania przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 4) Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgłoszenia awarii będą przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faxem. Czynności związane z usunięciem awarii winny być podjęte przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od jej zgłoszenia.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 44.51.00.00-8, 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest dobrej jakości i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, oraz zaakceptowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - termin wykonania - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - sekretariat, Budynek A, I piętro, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - sekretariat, Budynek A, I piętro, pokój nr 13 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy pt. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.22.00.00-0, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 31.71.00.00-6, 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90

    • 2. termin wykonania - 10

WICESTAROSTA

/-/ Beata Jóźwiak

___________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1,3,4,5,6 - pobierz

- Załącznik nr 2 - Zadanie 1 - pobierz

- Załącznik nr 2 - Zadanie 2 - pobierz

- Załącznik nr 2 - Zadanie 3 - pobierz
- Załącznik nr 2 - Zadanie 4 - pobierz

- Załącznik nr 2 - Zadanie 5 - pobierz

- Załącznik nr 2 - Zadanie 6 - pobierz

__________________________________________________________________________________________________

WRP.272.3.2015

Pułtusk, dn. 31.07.2015r.



Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego



Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ


Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:

W załączniku nr 2 do SIWZ – Zadanie 5 „Wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku” w poz. 4 i 6 brak jest ilości sztuk.

w poz. 4 Biurko narożne pod komputer dla nauczyciela – Zamawiający dodaje: “1 sztuka”

w poz.6 Oprogramowanie biurowe do zestawów komputerowych – Zamawiający dodaje: “16 sztuk”

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian,

Nowy załącznik nr 2 Zadanie 5 - pobierz

Z poważaniem

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski


Modyfikację treści SIWZ otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

__________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 03.08.2015r.



Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego



Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Dotyczy: Zadanie 5 pracownia informatyczna. Dla punktów 4 i 6 (odpowiednio: Biurko narożne pod komputer dla nauczyciela, Oprogramowanie biurowe do zestawów komputerowych) Zamawiający nie określił wymaganych ilości towaru. Prosimy o ich określenie.

Odpowiedź: W modyfikacji treści SIWZ dnia 31.07.2015r. Zamawiający określił brakujące parametry. Modyfikacja dostępna jest na stronie www.bip.powiatpultuski.pl


Z poważaniem

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

__________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 04.08.2015r.


Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego



Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Dotyczy: Zadanie 2 wyposażenie pracowni handlowej. W związku z okresem najwyższego popytu na meble szkolne terminy realizacji pozycji 8 i 9 (odpowiednio: ławki pojedyncze, Krzesła uczniowskie) to około 7 tygodni. Producenci mebli przyjmują zamówienia do realizacji na okres wrzesień/październik. Czy w związku z powyższym Zamawiający dopuści wydłużenie terminu dostawy tych pozycji do dnia 5.10.2015r?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Z poważaniem

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski



Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

__________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 04.08.2015r.


Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego


Wyjaśnienie Nr 3 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Dotyczy zadania 2.Pracownia handlowa, pozycja 7 Szafa chłodnicza przeszklona. Z informacji uzyskanych od producenta opisanej w SIWZ witryny chłodniczej wynika, że produkt został wycofany ze sprzedaży. Czy w związku z powyższym Zamawiający dopuszcza szafę chłodniczą z drzwiami przeszklonymi z

białym uchwytem, o następujących parametrach:Wysokość - H: 1850 mm,Głębokość - D: 600 mm,Szerokość - W: 600 mm,Napięcie - U: 230 V,Pojemność - V: 350 l,Moc elektryczna: 0.11 kW,Temperatura min.: 0 °C,Karta gwarancyjna: tak,Temperatura max.: 10 °C,nośność półek do 8 kg,cichy agregat,urządzenie wykonane z blachy malowanej proszkowo (biała),elektroniczny sterownik temperatury z wyświetlaczem,wbudowany zamek na klucz,nowoczesna konstrukcja,model z drzwiami przeszklonymi,wymiary półek WxD: 505x365 mm,3 półki w komplecie,automatyczne odszranianie?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie 2: Zadanie 5 poz. 8 Projektor multimedialny. Zamawiający wymaga m.in..: 2x wejście audio mini jack. Informujemy, że takie rozwiązanie nie jest możliwe i nie istnieją projektory z większą niż 1 ilością wejść audio mini jack. Czy Zamawiający dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack?

Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack.

Pytanie 3: Dotyczy zadania 4.Pracownia gastronomiczna, pozycja 8 Deska do prasowania Według naszej wiedzy oraz informacji otrzymanych od dystrybutorów opisana deska do prasowania posiada ruchomą podstawę pod żelazko. Czy Zamawiający dopuści deską z podstawką ruchomą przy zachowaniu pozostałych parametrów?

Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuści deską z podstawką ruchomą przy zachowaniu pozostałych parametrów.

Z poważaniem

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

__________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 05.08.2015r.


Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego



Wyjaśnienie Nr 4 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Czy dla projektora z Zadania 6 Zamawiający również dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack?

Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuści projektor z 1 wejściem mini jack i 1 wyjściem typu mini jack.

Pytanie 2: Dotyczy: Zadanie 6 pkt 34 Przewody koncentryczne - czy Zamawiający dopuści przewody o skuteczności ekranowania: 0,03...1 GHz ≥ 90 dB, 1...2 GHz ≥ 90 dB, 2...3 GHz ≥ 85 dB.

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Pytanie 3: Dotyczy: zadanie 4 pkt. 4 Głośniki - Zamawiający wymaga m.in.: Liczba głośników - 2 szt. Subwoofer – tak. Prosimy o wyjaśnienie - czy Zamawiający wymaga zestawu głośników 2.1 (2 głośniki, 1 subwoofer) czy głośników 2.0 (2 głośniki bez subwoofera). Głośniki o opisanych przez Zamawiającego wymiarach występują w wersji 2.0 (bez subwoofera).

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza.

Z poważaniem

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski



Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

__________________________________________________________________________________________________


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9905214]

przewiń do góry