OR. 3421-1106

Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na ”Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad dokończeniem budowy szpitala w Pułtusku

1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego nad dokończeniem budowy szpitala w Pułtusku.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

3.Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 30.06.2007 r.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysiący złotych) może być wniesione
    w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 50,00 można odebrać:

w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 59 92

7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:


  1. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, posiadają przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 15 pracowników,

  2. kadra techniczno – inżynieryjna proponowana do realizacji zamówienia tj.: koordynator – kierownik Inspektorów nadzoru, oraz inspektorzy nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej : posiadają wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej są członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,

  3. osoba wskazana na koordynatora – kierownika inspektorów nadzoru musi posiadać wykształcenie wyższe i co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, a osoby wskazane na inspektorów nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej muszą posiadać wykształcenie wyższe i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego.

  4. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, dostaw i usług o wartości brutto nie mniejszej niż 20 mln. złotych, wykonanych w budynkach służby zdrowia o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 6000 m2 ,

  5. w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, obroty wyniosły co najmniej 1,5 mln. złotych,

  6. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 150 tys. Złotych,

  7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 1,0 mln. zł.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 07.04.2006 roku o godz. 10 00.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.04.2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 10.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

12. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:

  1. - Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 13.02.2006 r., godzina 15:22


Pułtusk, 13 luty 2006 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-02-13 15:33:40
  • Liczba odsłon: 399
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9881305]

przewiń do góry