Ogłoszenie o naborze

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach

OÅ‚daki 7

06- 126 Gzy

ogÅ‚asza nabór kandydatów na wolne  stanowiska: Kierownik, Asystent kierownika, KsiÄ™gowa, Osoba ds. organizacji i promocji- przy realizacji projektu „KsztaÅ‚cenie ustawiczne osób dorosÅ‚ych” współfinansowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego , w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego- Priorytet II, DziaÅ‚anie 2.1 „Rozwój umiejÄ™tnoÅ›ci powiÄ…zany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwoÅ›ci ksztaÅ‚cenia ustawicznego w regionie”.

 Osoby na wyżej wymienione stanowiska zatrudnione bÄ™dÄ… zgodnie  z UstawÄ… z dnia 22 marca 1990 roku ( z późniejszymi zmianami) o pracownikach samorzÄ…dowych.

Osoby ubiegające się o zatrudnienie, w zależności od stanowiska, muszą spełniać wymagania dodatkowe.

Wymagania dodatkowe zwiÄ…zane z zatrudnieniem na stanowisku Kierownika:

- zdolność pracy w warunkach stresu i bez nadzoru przełożonego,

- umiejętność pracy w zespole,

- motywacja wewnętrzna,

- zdolność racjonalnej oceny sytuacji,

- komunikatywność,

- doświadczenie w zakresie działalności społeczne.

Wymagania dodatkowe zwiÄ…zane z zatrudnieniem na stanowisku  Asystenta kierownika:

 - sprawnie posÅ‚ugujÄ…ca siÄ™ podstawowym pakietem biurowych narzÄ™dzi informatycznych,

- uprawnienia pedagogiczne,

- doświadczenie w administracji publicznej,

- komunikatywność,

- odpowiedzialność,

- motywacja wewnętrzna,

- umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku Księgowej:

 -przynajmniej 5 letnie doÅ›wiadczenie zawodowe,

-doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej projektów EFS lub innych

- doświadczenie w prowadzeniu ewidencji finansowo- księgowej dla zadań współfinansowanych z funduszy strukturalnych oraz funduszy spójności.

-umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe zwiÄ…zane z zatrudnieniem na stanowisku Osoby ds. organizacji i promocji

- sprawnie posługująca się podstawowym pakietem biurowych narzędzi informatycznych,

- doświadczenie związane z promocją.

- odpowiedzialność,

- komunikatywność,

- motywacja wewnętrzna,

- umiejętności organizacyjne.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika:

-zarządzanie projektem Działania 2.1 ZPORR,

-nadzór rekrutacji Beneficjantów Ostatecznych,

- przygotowanie i realizacja procedur prawa zamówień publicznych,

-nadzór nad opracowaniem rozliczeń finansowych,

- nadzór nad sprawozdawczością oraz prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji zgodnie z wymogami Działania 2.1 ZPORR,

-współpraca z koordynatorami, analiza jego uwag i wniosków,

-opracowanie planów usprawnień i wdrażanie ich,

-przyjmowanie uwag od osób bezpośrednio szkolonych.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Asystent kierownika:

-przeprowadzenie wraz ze Specjalistą do spraw promocji i organizacji rekrutacji Beneficjantów Ostatecznych,

-przygotowanie baz danych oraz gromadzenie koniecznych dokumentów Beneficjantów Ostatecznych takich jak np. deklaracje uczestnictwa w projekcie,

-bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z projektem,

-współpraca z księgową projektu, przekazywanie faktur,

-bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą-współpraca przy opracowywaniu dokumentacji przekazywanej Instytucji Wdrażającej.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Księgowej:

-prowadzenie wszelkich form płatności i rozliczeń,

-sporządzanie dokumentów do Instytucji Wdrażającej,

-obsługa subkonta bankowego projektu,

-zatwierdzanie faktur pod względem finansowym i księgowanie wydatków kwalifikowanych projektu,

-opisywanie faktur zgodnie z wymogami Instytucji Wdrażającej,

-sporządzanie wniosków o płatność,

-sporządzanie harmonogramów o płatność

-inne czynności księgowe wynikające z realizacji projektu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Osoby ds. organizacji i promocji:

- planowanie i prowadzenie działań informacyjno- promocyjnych,

-nadzór nad aktualizacją i przygotowaniem materiałów promocyjnych,

- bezpośrednia dystrybucja materiałów promocyjnych,

-pomoc przy rekrutacji,

-nadzór szkoleÅ„ od strony technicznej min. wynajem  odpowiednich sal wykÅ‚adowych.

Wymagane dokumenty:

-życiorys - curriculum vitae ( opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.),

- kwestionariusz osobowy,

-kopie świadectw pracy,

-kopia dowodu osobistego,

-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełnych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

-opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),

-kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia).

Wymagane dokumenty należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko................................ przy realizacji projektu „KsztaÅ‚cenie ustawiczne osób dorosÅ‚ych” w sekretariacie Domu Pomocy SpoÅ‚ecznej w OÅ‚dakach lub przesÅ‚ać pocztÄ… na adres:

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach

OÅ‚daki 7

06- 126 Gzy

Termin składania dokumentów upłynie dnia 26 maja 2006 r. o godz. 1600.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnia wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.

Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wybrany kandydat, w zależnoÅ›ci od stanowiska, zostanie zatrudniony na podstawie  umowy o pracÄ™ lub umowy zlecenie na okres 15 miesiÄ™cy.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

Marek Majewski

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Rzepkowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-12 15:46:36
  • Liczba odsÅ‚on: 582
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9906877]

przewiń do góry