Ogłoszenie o naborze
Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach
OÅ‚daki 7
06- 126 Gzy
ogÅ‚asza nabór kandydatów na wolne stanowiska: Kierownik, Asystent kierownika, KsiÄ™gowa, Osoba ds. organizacji i promocji- przy realizacji projektu „KsztaÅ‚cenie ustawiczne osób dorosÅ‚ych” współfinansowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego , w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego- Priorytet II, DziaÅ‚anie 2.1 „Rozwój umiejÄ™tnoÅ›ci powiÄ…zany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwoÅ›ci ksztaÅ‚cenia ustawicznego w regionie”.
Osoby na wyżej wymienione stanowiska zatrudnione będą zgodnie z Ustawą z dnia 22 marca 1990 roku ( z późniejszymi zmianami) o pracownikach samorządowych.
Osoby ubiegające się o zatrudnienie, w zależności od stanowiska, muszą spełniać wymagania dodatkowe.
Wymagania dodatkowe zwiÄ…zane z zatrudnieniem na stanowisku Kierownika:
- zdolność pracy w warunkach stresu i bez nadzoru przełożonego,
- umiejętność pracy w zespole,
- motywacja wewnętrzna,
- zdolność racjonalnej oceny sytuacji,
- komunikatywność,
- doświadczenie w zakresie działalności społeczne.
Wymagania dodatkowe zwiÄ…zane z zatrudnieniem na stanowisku Asystenta kierownika:
- sprawnie posługująca się podstawowym pakietem biurowych narzędzi informatycznych,
- uprawnienia pedagogiczne,
- doświadczenie w administracji publicznej,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- motywacja wewnętrzna,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku Księgowej:
-przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,
-doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej projektów EFS lub innych
- doświadczenie w prowadzeniu ewidencji finansowo- księgowej dla zadań współfinansowanych z funduszy strukturalnych oraz funduszy spójności.
-umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe zwiÄ…zane z zatrudnieniem na stanowisku Osoby ds. organizacji i promocji
- sprawnie posługująca się podstawowym pakietem biurowych narzędzi informatycznych,
- doświadczenie związane z promocją.
- odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- motywacja wewnętrzna,
- umiejętności organizacyjne.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika:
-zarządzanie projektem Działania 2.1 ZPORR,
-nadzór rekrutacji Beneficjantów Ostatecznych,
- przygotowanie i realizacja procedur prawa zamówień publicznych,
-nadzór nad opracowaniem rozliczeń finansowych,
- nadzór nad sprawozdawczością oraz prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji zgodnie z wymogami Działania 2.1 ZPORR,
-współpraca z koordynatorami, analiza jego uwag i wniosków,
-opracowanie planów usprawnień i wdrażanie ich,
-przyjmowanie uwag od osób bezpośrednio szkolonych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Asystent kierownika:
-przeprowadzenie wraz ze Specjalistą do spraw promocji i organizacji rekrutacji Beneficjantów Ostatecznych,
-przygotowanie baz danych oraz gromadzenie koniecznych dokumentów Beneficjantów Ostatecznych takich jak np. deklaracje uczestnictwa w projekcie,
-bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z projektem,
-współpraca z księgową projektu, przekazywanie faktur,
-bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą-współpraca przy opracowywaniu dokumentacji przekazywanej Instytucji Wdrażającej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Księgowej:
-prowadzenie wszelkich form płatności i rozliczeń,
-sporządzanie dokumentów do Instytucji Wdrażającej,
-obsługa subkonta bankowego projektu,
-zatwierdzanie faktur pod względem finansowym i księgowanie wydatków kwalifikowanych projektu,
-opisywanie faktur zgodnie z wymogami Instytucji Wdrażającej,
-sporządzanie wniosków o płatność,
-sporządzanie harmonogramów o płatność
-inne czynności księgowe wynikające z realizacji projektu.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Osoby ds. organizacji i promocji:
- planowanie i prowadzenie działań informacyjno- promocyjnych,
-nadzór nad aktualizacją i przygotowaniem materiałów promocyjnych,
- bezpośrednia dystrybucja materiałów promocyjnych,
-pomoc przy rekrutacji,
-nadzór szkoleń od strony technicznej min. wynajem odpowiednich sal wykładowych.
Wymagane dokumenty:
-życiorys - curriculum vitae ( opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.),
- kwestionariusz osobowy,
-kopie świadectw pracy,
-kopia dowodu osobistego,
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełnych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
-opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
-kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia).
Wymagane dokumenty należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko................................ przy realizacji projektu „KsztaÅ‚cenie ustawiczne osób dorosÅ‚ych” w sekretariacie Domu Pomocy SpoÅ‚ecznej w OÅ‚dakach lub przesÅ‚ać pocztÄ… na adres:
Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach
OÅ‚daki 7
06- 126 Gzy
Termin składania dokumentów upłynie dnia 26 maja 2006 r. o godz. 1600.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnia wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wybrany kandydat, w zależności od stanowiska, zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie na okres 15 miesięcy.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
Marek Majewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Rzepkowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-12 15:46:36
- Liczba odsłon: 844
- Historia dokumentu: