DPS-ZP/3/08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIE –dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach

06 – 126 Gzy, Ołdaki 7,

woj. Mazowieckie, tel/fax. 023 691 30 17, 023 691 30 18

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO do DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.

Zakres dostaw obejmuje:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są  dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), jak i określone przez Polską Normę. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy zakupi olej opałowy do kotłowni – 250.000 l.

Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce Normy jakościowej PN-C-96024.

Nazwa parametru

Nazwa PN-C-96024

Gęstość w temp. 16 C (kg/m3 )

Max.                                                                                                                                                     max. 860

Wartość opałowa (MJ/kg)

min. 42,6

Temperatura zapłonu (0C)

min. 56

Lepkość kinematyczna w 200C (mm2/s)

max. 6,00

Skład frakcyjny:

- do 2500 C destyluje, (%v/v)

-- do 3500 C destyluje, (%v/v)

 

max. 65

min. 85

Temperatura płynięcia, (0C)

max. -20

Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, (% m/m)

max. 0,3

Zawartość siarki, (% m/m)

max. 0,2

Zawartość wody, (mg/kg)

max. 200

Zawartość zanieczyszczeń stałych, (mg/kg)

max. 24

Pozostałość po spopieleniu, (mg/litr)

max. 0,01

Barwa:

-barwnik typu Solvent Red 164, (mg/litr)

-- lub barwnik typu Solvent Red 19, (mg/litr)

 

czerwona

 

Znacznik Solvent Yellow 124, (mgr/litr)

-

Dodatki uszlachetniające (w sezonie zimowym – z depresatorem)

nie normowane

Dodatek smarnościowy

nie normowane

            Dostawy paliw będą odbywać się sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych
z Zamawiającym (szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy).

            W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg.

II.1.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23122100-9

II.1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: czas trwania zamówienia od daty zawarcia umowy 05.06.2008r. do 04.06.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·       Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1     Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie:

1.1.1 Posiadają uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U.  z 2006r. Nr 89 poz. 625 z póżn. Zm.) na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.

1.2.  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

1.3.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie:

1.3.1 Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiając uważać będzie jedną dostawę co najmniej 8.000 litrów na sezon grzewczy dla jednego odbiorcy.

1.4.  Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

1.5.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.      Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

3.      Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

a)      Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:

 

4.1  Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni – przynajmniej jeden samochód umożliwiający odpowiedni wlew oleju opałowego do zbiorników wyposażony w system pomiarowy – legalizowany licznik pomiarowy.

4.2  Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.

4.3  Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji

4.4  Sporządzą ofertę  zgodnie z wymaganiami  „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą  załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej. 

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ – załącznik nr 1,

2. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 2,

3. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór – załącznik nr 3,

4. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4,

5. Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 5

6. Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 6,

7. Oświadczenie o zdolnosci ekonomicznej i fnansowej – załącznik nr 7,

8. Wykaz wykonanych dostaw sporządzonych na druku zgodnie z treścią załącznika nr 9  do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.

9. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 9,

10. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

11. Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.

12. Polisa potwierdzająca iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

13. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z  przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

15. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony,

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczne: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06 – 126 Gzy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskiwania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008r. godzina 10.30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 (Budynek Administracji – Sekretariat), 06 – 126 Gzy.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.05.2008r. pod numerem 102456-2008

 

Ołdaki, 15.05.2008r.

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

Marek Majewski

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - POBIERZ

- Załącznik nr 1 - POBIERZ

- Załącznik nr 2 - POBIERZ

- Załącznik nr 3 - POBIERZ

- Załącznik nr 4 - POBIERZ

- Załącznik nr 5 - POBIERZ

- Załącznik nr 6 - POBIERZ

- Załącznik nr 7 - POBIERZ

- Załącznik nr 8 - POBIERZ

- Załącznik nr 9 - POBIERZ

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Golba Dorota
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Golba Dorota
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-15 14:41:34
  • Liczba odsłon: 415
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9895135]

przewiń do góry