ZDP/01/03/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wymiana zniszczonych chodników z płyt betonowych na kostkę brukową betonową,
- przedłużenie chodnika do końca ogrodzenia istniejącego cmentarza,
- powierzchnie odprowadzenie wód opadowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 30 kwietnia 2009r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 7.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 środa- piątek w godzinach od 8.00 do 15.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 02.04.2009 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2009 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 12 marca 2009 r.
Kazimierz Strzyżewski
Dyrektor
Załączniki:
1.siwz_z_zalacznikami.pdf
2.czesc_ii_projekt_umowy_szyszki.pdf
3.przedmiar_robot_szyszki.pdf
4.kosztrys_ofertowy_szyszki.pdf
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
„Przebudowę chodnika przy drodze powiatowej Nr 1224W Łady- Szyszki- Gąsocin na odcinku wsi Szyszki o długości 750,00m”
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
„Przebudowę chodnika przy drodze powiatowej Nr 1224W Łady- Szyszki- Gąsocin na odcinku wsi Szyszki o długości 750,00m”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wymiana zniszczonych chodników z płyt betonowych na kostkę brukową betonową,
- przedłużenie chodnika do końca ogrodzenia istniejącego cmentarza,
- powierzchnie odprowadzenie wód opadowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 30 kwietnia 2009r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 7.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 środa- piątek w godzinach od 8.00 do 15.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 02.04.2009 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2009 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 12 marca 2009 r.
Kazimierz Strzyżewski
Dyrektor
Załączniki:
1.siwz_z_zalacznikami.pdf
2.czesc_ii_projekt_umowy_szyszki.pdf
3.przedmiar_robot_szyszki.pdf
4.kosztrys_ofertowy_szyszki.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-12 11:55:15
- Liczba odsłon: 583
- Historia dokumentu: