ZDP/01/03/09

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
    PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
Przebudowę chodnika przy drodze powiatowej Nr 1224W Łady- Szyszki- Gąsocin na odcinku wsi  Szyszki o długości 750,00m”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:
- wymiana zniszczonych chodników z płyt betonowych na kostkę brukową betonową,
- przedłużenie chodnika do końca ogrodzenia istniejącego cmentarza,
- powierzchnie odprowadzenie wód opadowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych

3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 30 kwietnia 2009r.

4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl  lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 7.00-14.00,

b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 środa- piątek w godzinach od 8.00 do 15.00

6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

-    są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
                 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy  oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
     ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 02.04.2009 roku o godz.10:00.

8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2009 r. w siedzibie Zamawiającego  o godz. 10.15.

9. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .

10. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Pułtusk, 12 marca 2009 r.

                                                                               Kazimierz Strzyżewski
                                                                               Dyrektor

Załączniki:
1.siwz_z_zalacznikami.pdf
2.czesc_ii_projekt_umowy_szyszki.pdf
3.przedmiar_robot_szyszki.pdf
4.kosztrys_ofertowy_szyszki.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-12 11:55:15
  • Liczba odsłon: 614
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450522]

przewiń do góry