Obryte: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb

Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.
Numer ogłoszenia: 87265 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. UWAGA: oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pozycji zawartych w formularzu ofertowym. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający może zmniejszyć wartość zamówienia. Każda partia dostarczonych towarów musi posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia ( Dz. U. Nr 31 poz. 265 z 2005r.) 10. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji cen jednostkowych tylko i wyłącznie w przypadku wzrostu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych o aktualny wskaźnik inflacji publikowany przez prezesa GUS -u, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Artykuły dostarczane będą przynajmniej raz w tygodniu do magazynu Zamawiającego transportem Dostawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innym podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 3.Spełniają następujące warunki szczegółowe: a) posiadają aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ inspekcji sanitarnej stwierdzające spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów ( wg obowiązujących przepisów prawa dotyczących warunków zdrowotnych żywności i żywienia). Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełnienia warunków dokonania zostanie o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: a) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wraz z oświadczeniem do postępowania o zamówienie publiczne art.22 ust.1 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 1 ), b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, c) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 3) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 m-cy przed terminem składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno - sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością - Załącznik Nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1.Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4.Każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Pzp - wzór oświadczenia jest Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 5.Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu, np. Nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07- 215 Obryte Pok. Nr 2 Blok H ADMINISTRACJA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07- 215 Obryte Pok. Nr 1 Sekretariat Blok H ADMINISTRACJA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Dokumenty do pobrania:

1. siwz__04.06.09.pdf

2. zalacznik_nr_1_04.06.09.pdf

3. zalacznik_nr_1_formularz.pdf

4. zalacznik_nr_2_04.06.09.pdf

5. zalaczniik_nr_3_04.06.09.pdf

6. zalacznik_nr_4_04.06.09.pdf 

7. umowa_na_mieso_04.06.09.pdf


                                                                                        Dyrektor

                                                                              Domu Pomocy Społecznej

                                                                                       w Obrytem

                                                                                   mgr Jan Zalewski





Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-05 17:42:11
  • Liczba odsłon: 600
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9901899]

przewiń do góry