Wersja archiwalna 2010-06-29 17:26:47

 

Pułtusk, dnia 29 czerwca 2010r.

 

Numer ogłoszenia 170249/2010 data zamieszczenia 29.06.2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych



Zamawiający

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk


SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym

w trybie przetargu nieograniczonego na:


przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego:

pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki, osób niepracujących, bezrobotnych
oraz osób niepełnosprawnych,

w ramach projektu pn. „Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc”

realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI,

PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej

DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji

PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, finansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.



Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwot, o których mowa
w art. 11 ust. 8 „ustawy Pzp”.








Pułtusk, 29 czerwca 2010 r.








1. Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku

Adres: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, tel.: (0-23) 6925483 fax: (0-23) 6920099

e-mail: pcpr_pultusk@interia.pl

2. Oznaczenie postępowania

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:

PCPR.ZP.3421/EFS/5/10

Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej

podane oznaczenie.


3. Tryb postępowania:


1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z art.10 ust.1 i art.39-46

w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo

zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)


2. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stosowane jest pojecie „ustawa Pzp”, należy przez to rozumieć ustawę Prawo zamówień publicznych, o której mowa
w pkt 1.


4. Przedmiot zamówienia


1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla:
pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki, osób nieaktywnych zawodowo, bezrobotnych oraz osób niepełnosprawnych.


2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń:


Część I – „ Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym”– 1 osoba

Część II – „ Tworzenie i publikowanie witryn internetowych” – 1 osoba.

Część III - „ Operator koparko – ładowarki – 2 osoby

Część IV – „ Projektowanie wnętrz”- 2 osoby

Część V – „ Makijaż permanentny” – 1 osoba

Część VI – „ Kurs pierwszej pomocy „ – 1 osoba

Część VII – „ Obsługa sekretariatu” – 1 osoba

Część VIII – „ Uprawnienia elektryczne o 1 KV” – 1 osoba


3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

4. Każdy Wykonawca może złożyć nie więcej niż jedną ofertę na jedną lub więcej części
zamówienia.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


6. Zamawiający nie przewiduje możliwość zamówień uzupełniających.


7. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku Nr 1 do SIWZ.



8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie na realizację przedmiotu zamówienia.
Zmiany mogą nastąpić na wniosek – uzasadniony – Wykonawcy bądź Zamawiającego i mogą
dotyczyć:

  1. Zmiany kolejności wykonywania poszczególnych modułów szkolenia.

  2. Zmiany osób wykonujących usługę szkolenia.

  3. Zmiany miejsca wykonania usługi szkolenia.

  4. Zmiany terminu wykonania usługi.

  5. Zmiany ceny dla Wykonawcy za wykonaną usługę, proporcjonalnie do wielkości wykonania danej części, np. rezygnacji uczestnika ze szkolenia itp.)


5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia.


1. Wymagany termin realizacji zamówienia: lipiec - listopad 2010r.
Szczegółowe terminy poszczególnych szkoleń zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ
przy opisie poszczególnych części zamówienia.


6. Opis warunków udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać Wykonawcy.


Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił niżej określone warunki:


6.1. Warunki


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy;


  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,


a) posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365),


  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.


a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową, o wartości zbliżonej do składanej przez Wykonawcę części zamówienia, o przedmiocie jak składana przez Wykonawcę część zamówienia.


b) dysponują odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym.



3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,


4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.


Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły:

spełnienia – nie spełnienia”, na podstawie analizy złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.


7. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału
w postępowaniu, jakie muszą spełniać Wykonawcy.


I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6.1. niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:


1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz
w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.


2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie potwierdzające o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie podpisane przez Wykonawcę bądź osobę upoważnioną do podpisywania potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


5) Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.
w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365).

Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy, jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2010, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca
w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową.


6) Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, trenerów, instruktorów itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności – według wzoru stanowiącego Załącznik
nr 4 do SIWZ.


7) Wykaz szkoleń grupowych (co najmniej 1 nie więcej niż 3 dla każdej części zamówienia)
o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, wykonanych w okresie 3 ostatnich lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową, o wartości zbliżonej do składanej przez Wykonawcę części zamówienia, o przedmiocie jak składana przez Wykonawcę część zamówienia z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.

(Załącznik nr 5 do SIWZ).


II. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu
w którym upłynął termin składania ofert.

III. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając
o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


8. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z
Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

  1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem, jest zobowiązana, na żądanie strony przekazującej dokument lub informację, do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.

  2. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później niż na 6 dni przed składaniem ofert.

  3. Treść wyjaśnienia zostanie jednocześnie umieszczona na stronie internetowej PCPR bez ujawnienia źródła zapytania.


2. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

  • w zakresie przedmiotu zamówienia i procedury udzielania zamówienia
    p. Anna Makówka tel. (023) 6925483 w godz. od 8.00 do 15.00;


9. Wymagania dotyczące wadium.


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


10. Termin związania ofertą.


Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą

rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


11. Sposób przygotowania ofert.


  1. Wykonawca składa ofertę zgodnie z ustawą „Prawo zamówień publicznych” oraz wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część. Wykonawca, który złoży więcej ofert na jedną część zostanie wyłączony z postępowania.

  3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
    do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisywania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa, wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

  4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  5. Oferta i załączniki do oferty oraz oświadczenia Wykonawcy muszą być sporządzone
    w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika np. ołówka, ponumerowane, na formularzu „Oferta” stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

  6. Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie lud oświadczenia. Oświadczenia muszą być opatrzone imienną pieczątką i podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej oraz napisem „za zgodność z oryginałem".

  7. Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

  8. Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice Jego przedsiębiorstwa. Jednak winien to w ofercie wyraźnie zaznaczyć. Nie wolno zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności.

  9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

  10. Ofertę należy złożyć na druku "Oferta" (załącznik nr 2 do SIWZ) z umieszczonym logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej i załączyć do niej następujące załączniki:


Załącznik Nr 3 – oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych
przepisami ustawy Pzp.

Załącznik Nr 4 - wykaz kadry szkoleniowej.

Załącznik Nr 5 - wykaz usług zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat tożsamych z przedmiotem zamówienia.

Załącznik Nr 6 – wzór umowy


  1. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
    o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia


12. Sposób składania ofert.

  1. Wykonawca powinien umieścić ofertę w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowanej
    w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

  2. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznakowanej w następujący sposób:



Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk


Oferta w przetargu nieograniczonym na zorganizowanie szkoleń dla wychowanków zastępczych form opieki, osób niepracujących, bezrobotnych oraz osób niepełnosprawnych

Część .............pn. ..............................”

Nie otwierać przed dniem 6 lipca 2010 r., godz. 12.00


13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

  1. Oferty należy składać do 6 lipca 2010 r., do godziny 12.00, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, kod pocztowy 06-100, ul. 3 Maja 20,
    pok. 7 – sekretariat.

  2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 6 lipca 2010 r., o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 8.

Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa. Do przetargu zostaną dopuszczone tylko te oferty, które spełnią wszystkie wymogi formalne. Wykonawcy mogą uczestniczyć
w publicznej sesji otwarcia ofert, podczas której:

  1. bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  2. w trakcie otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi obecnym stan i ilość złożonych ofert, nazwę i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny każdej oferty. Powyższe informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania przetargowego.

  3. informacje, o których mowa w pkt. a i b zostaną podane Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich pisemny wniosek.

14. Opis sposobu oceny ofert.

  1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz za zgodą Wykonawcy dokonać poprawek innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści ofert.

  2. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

  3. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, który złożył ofertę.

  4. Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów wyszczególnionych w punkcie
    16 niniejszej SIWZ.

  5. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ

  6. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty, które uzyskały tę samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o kryteria punktu 16 niniejszej SIWZ.

15. Opis sposobu obliczania ceny.

  1. Cena oferty dla każdej części zamówienia ma uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i będzie podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

  2. Cena oferty dla każdej części zamówienia ma charakter stały i nie ulegnie zmianie
    w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4 ppkt lit. e).

  3. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa na podstawie kryterium oceny ofert.

16. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

  1. cena brutto oferty – 55 %.

  2. doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie (staż pracy, kwalifikacje, ) – 15 %.

  3. baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) – 15 %.

  4. wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) – 15 %.

KRYTERIUM 1

W kryterium „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C = Cmin/Cb x R x 100

gdzie:

C – wartość punktowa,

Cmin – cena najniższej oferty,

Cb – cena badanej oferty

R – ranga (wartość punktowa w %).

Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 55 pkt.

Wykonawca jest zobowiązany do przeliczenia kosztów szkolenia jednostkowego i dla całej grupy szkoleniowej na formularzu oferty (załącznik Nr 2 SIWZ).



Pozostałe kryteria od pkt. 2) do pkt. 4) podlegają indywidualnej ocenie wszystkich członków Komisji Przetargowej w skali od 0 do 15 pkt. i liczona będzie z nich średnia arytmetyczna.

Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za wszystkie wymienione kryteria.

Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania:

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kretyterium oceny ofert i łączną punktację,

  2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

  3. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  1. Wybranemu Wykonawcy, odrębnym pismem, zostanie wskazane miejsce i termin podpisania umowy.

  2. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (punkt 2a) zostanie również opublikowane w na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiajacego.



17. Informację o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione
po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Umowa o zamówienie publiczne może zostać zawarta również przy spełnieniu przesłanek, określonych w art. 94 ust. 1.

  2. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.




18. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.

19. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do specyfikacji – załącznik nr 6 do SIWZ.


20. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy
w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki odwoławcze określone w Dziale VI ustawy Pzp.

Załączniki:

Załącznik Nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik Nr 2 – oferta.

Załącznik Nr 3 – oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych przepisami ustawy Pzp.

Załącznik Nr 4 - wykaz kadry szkoleniowej.

Załącznik Nr 5 - wykaz usług zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat tożsamych z przedmiotem zamówienia.

Załącznik Nr 6 – wzór umowy.

Pułtusk, 29 czerwca 2010 r.

















Załącznik Nr 1 do SIWZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia



Część I - Szkolenie pn. „Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym”


  1. Termin szkolenia: lipiec – wrzesień 2010 r.

  2. Ilość uczestników szkolenia: 1

  3. Miejsce szkolenia – Pułtusk, Ciechanów

  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 24 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-5 razy w tygodniu , nie więcej niż po 5 godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia na uczestnika. Godziny zajęć między 800 a maksymalnie 1800 w każdym dniu kursu.

  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień (CPV) – 80.53.00.00-8

  6. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem UDT.

  7. Program szkolenia powinien zawierać min. 67 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną.

  8. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PCPR wszystkim osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie oraz badania psychotechniczne.

  9. Wykonawca zobowiązany jest w koszcie kursu uwzględnić cenę zewnętrznego egzaminu państwowego.

  10. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestnika szkolenia.

  11. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:


L.P.

Tematyka szkolenia

1.

Typy stosowanych wózków jezdniowych.

2.

Budowa wózka.

3.

Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami.

4.

Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami.

5.

Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa.

6.

Wiadomości z zakresu bhp

7.

Praktyczna nauka jazdy

8.

Wiadomości o dozorze technicznym.

9.

Wymiana butli gazowej.










Część II - Szkolenie pn. „Tworzenie i publikowanie witryn internetowych”



  1. Termin szkolenia: lipiec - wrzesień 2010

  2. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

  3. Miejsce szkolenia - Warszawa

  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 3-5 razy w tygodniu, nie więcej niż po 5 godziny zegarowe w każdym dniu szkolenia na 1 uczestnika. Godziny zajęć między 800 a maksymalnie 1800 w każdym dniu kursu. Przerwy pomiędzy zajęciami regulowane samodzielnie.

  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) – 80530000-8

  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
    tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe, Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną.

  7. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestnika szkolenia.

  8. Program szkolenia powinien kończyć się zaświadczeniem ukończenia kursu lub Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych

  9. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:


Lp.

Tematyka zajęć

1.

Tworzenie witryn internetowych w języku HTML

2.

Własny serwer WWW. Narzędzia służące do publikowania i reklamowania witryn

3.

Narzędzia do tworzenia witryn internetowych

4.

Podstawy tworzenia stron WWW z wykorzystaniem JavaScript. Podstawy DHTML

5.

Podstawy tworzenia animowanych witryn z wykorzystaniem aplikacji Macromedia Flash MX

6.

Zaawansowane tworzenie animowanych witryn z wykorzystaniem aplikacji Macromedia Flash MX

7.

Podstawy tworzenia witryn internetowych

8.

Egzamin



Część III - Szkolenie pn. „Operator koparko - ładowarki”


  1. Termin szkolenia: lipiec - październik 2010 r.

  2. Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

  3. Miejsce szkolenia – Pułtusk, Ciechanów, Warszawa

  4. Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych
    i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263).

  5. Program szkolenia – minimum 176 godzin – musi zawierać m.in. następujące zagadnienia:

a. część teoretyczna, obejmuje zagadnienia z zakresu:

* dokumentacja techniczna maszyn roboczych,

* bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych,

* technologii wykonywania robót ziemnych,

* użytkowania i obsługi maszyn roboczych.

  1. część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych.

  1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 80.53.00.00 – 8

  2. Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przeprowadzonych przez komisję powołana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.
    Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzin zajęć teoretycznych
    i praktycznych. Szkolenie winno być prowadzone od poniedziałku do piątku, przeciętnie nie mniej niż 30 godzin tygodniowo, a liczba godzin zajęć w danym dniu nie może być mniejsza niż 6 godzin zegarowych i nie większa niż 8 godzin zegarowych. Przerwy pomiędzy zajęciami regulowane samodzielnie.

  3. W przypadku szkolenia w Warszawie lub Ostrołęce cena musi obejmować koszty wyżywienia i zakwaterowania.

  4. Godzina zegarowa kursu liczy się 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut – długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę.

  5. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestników szkolenia.

  1. Kurs musi być realizowany wg programu szkolenia. Program szkolenia stanowiący załącznik do oferty musi być zgodny z właściwymi przepisami, a w szczególności
    z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych
    (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263) oraz zawierać wszystkie elementy wynikające
    z § 32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 16 marca 2007 r. Nr 47, poz. 315).








Część IV - Szkolenie pn. „Projektowanie wnętrz

  1. Termin szkolenia: lipiec - listopad 2010r.

  2. Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

  3. Miejsce szkolenia – Warszawa, Ciechanów

  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 3-5 razy w tygodniu, nie więcej niż po 4 godziny zegarowe w każdym dniu szkolenia na 1 uczestnika. Godziny zajęć między 800 a maksymalnie 1800 w każdym dniu kursu. Przerwy pomiędzy zajęciami regulowane samodzielnie.

  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) –85.53.00.00-8

  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
    tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy

  7. Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną.

  8. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały niezbędne do wykonywania zajęć praktycznych.

  9. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestnika szkolenia.

  10. Program szkolenia powinien kończyć się zaświadczeniem ukończenia kursu

  11. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

- zasady kompozycji (proporcje, rytm, symetria )
- oddziaływanie i dobór koloru

- dobór materiałów wykończeniowych i oświetlenia

- style we wnętrzach

- projektowanie aranżacji wnętrz

- projektowanie wnętrz o małych powierzchniach

- projektowanie wnętrz mieszkalnych

- ergonomia kuchni

- projektowanie wnętrz komercyjnych

- projektowanie kina domowego

- dokumentacja projektowa, rysunek odręczny i techniczny

- program komputerowy ARCON


Część V- Szkolenie pn. „Makijaż permanentny”

1. Termin szkolenia: lipiec – wrzesień 2010 r.

2. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

3. Miejsce szkolenia - Warszawa

4.Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie więcej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 2-3 razy w tygodniu, nie więcej niż po 5 godziny zegarowe w każdym dniu szkolenia na 1 uczestnika. Godziny zajęć między 800 a maksymalnie 1500 w każdym dniu kursu. Przerwy pomiędzy zajęciami regulowane samodzielnie.

5.Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) – 80530000-8 d

6.Program szkolenia powinien być podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i obejmować min 16 godzin.

7.Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom materiały niezbędne do wykonywania zajęć praktycznych.

8.Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestnika szkolenia.

9.Program szkolenia powinien kończyć się zaświadczeniem ukończenia kursu

10.Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:



Tematyka zajęć

Oczekiwania klienta, struktura skóry, przeciwwskazania, analiza kolorystyczna, zasady dezynfekcji w salonie kosmetycznym.

Charakterystyka pigmentów, przygotowanie do zabiegu, znieczulenie.

Makijaż permanentny: brwi, ust, oczu.

Postępowanie po zabiegu.

Egzamin



Część VI - Szkolenie pn. „Kurs pierwszej pomocy”


1.Termin szkolenia: lipiec – wrzesień 2010 r.

2.Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

3. Miejsce szkolenia: Pułtusk, Ciechanów

4.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.56.20.00-1

5.Czas trwa szkolenia minimum 12 godzin.

6.Program szkolenia powinien zawierać w szczególności tematykę:

- ocenę miejsca zdarzenia

- korzystanie z zabezpieczeń

- ocenę wstępną poszkodowanego

- resuscytację krążeniowo - oddechową

- postępowanie przy poważnych krwotokach, wstrząsach, urazach kręgosłupa, zadławieniach

- bezpieczną pozycję ułożenia poszkodowanego

- łańcuch przeżycia



Część VII – Szkolenie pn. „ Obsługa sekretariatu”

  1. Miejsce szkolenia: Pułtusk, Ciechanów, Warszawa

  2. Termin szkolenia: lipiec – wrzesień 2010 r.

  3. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-5 razy
    w tygodniu, nie więcej niż po 6 godziny zegarowe w każdym dniu szkolenia na
    1 uczestnika. Godziny zajęć między 800 a maksymalnie 1500 w każdym dniu kursu. Przerwy pomiędzy zajęciami regulowane samodzielnie.

  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) – 80.53.00.00.-8

  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe.

  7. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestnika szkolenia.

  8. Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną.

  9. Szkolenie powinno kończyć się otrzymaniem zaświadczenia zgodnego
    z Rozporządzeniem ME i N z dn.03.02.2006 r. Dz.U. Nr 31poz.216

  10. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

1) Obsługi komputera i Internetu

2) zagadnienia prawne: prawo pracy, ubezpieczeń społecznych, handlowe, cywilne,

3) Metody, techniki pracy biurowej, obsługa urządzeń biurowych

4) prowadzenie dokumentacji sekretariatu

5) Wybrane zagadnienia z zakresu marketingu i rachunkowości

6) Kultura i etyka pracy


Część VIII – szkolenie pn. „Uprawnienia elektryczne do 1 KV”

  1. Termin szkolenia: lipiec – wrzesień 2010 r.

  2. Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

  3. Miejsce szkolenia - Ciechanów

  4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia przystępuje do egzaminu przed komisją kwalifikacyjną posiadającą uprawnienia nadane przez Urząd Regulacji Energetyki.

  5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.

  6. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć cenę egzaminu.

  7. Wykonawca zobowiązany jest w cenę szkolenia doliczyć koszt jednego posiłku (obiadu) dla uczestników szkolenia.

  8. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestnika do podjęcia pracy w charakterze elektryk - konserwator instalacji elektrycznych.

  9. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje
    i otrzymać dokumenty potwierdzające nabyte umiejętności uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.

  10. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami). Pozytywny wynik egzaminu będzie uprawniał do otrzymania aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do ww. rozporządzenia.

  11. Szkolenie ma obejmować ogółem minimum 40 godzin i powinno obejmować zakres wiadomości teoretycznych . Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych ( przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć). Szkolenie nie powinno odbywać się w niedzielę.

  12. Jednostka szkoląca przeprowadzi kurs zgodnie z przedstawionym w ofercie szczegółowym programem szkolenia, który w swojej treści ma zawierać:

a) zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń,
instalacji i sieci,

b) zasady eksploatacji oraz instrukcji eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci,

c) zasady i warunki wykonywania prac kontrolno-pomiarowych i montażowych,

d) zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz
umiejętności udzielania pierwszej pomocy,

e) instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia
bezpieczeństwa obsługi urządzeń lub zagrożenia życia, zdrowia i środowiska.

12. Dodatkowo w treści programu należy umieścić informacje:

a) ogólną liczbę godzin z podziałem na:
- godziny teoretyczne,

- godziny praktyczne,

- czas przewidywany na egzamin końcowy,

b) czas trwania kursu: ilość faktycznych dni szkolenia lub ilość tygodni.



































Załącznik Nr 2 do SIWZ




OFERTA


Dotycząca przeprowadzenia szkolenia dla ogółem ........................... uczestników w zakresie

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

1. Nazwa instytucji przystępującej do przetargu

......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................


Adres:

......................................................................................................................................................

Nr telefonu:

.......................................................................................................................................................

Nr faksu

.......................................................................................................................................................

E-mail:

.......................................................................................................................................................

2. Forma organizacyjno – prawna prowadzonej działalności

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................


3. Szkolenie będzie prowadzone w systemie*:

a) stacjonarnym,

b) innym (opisać jakim)

........................................................................................................................................................

4. Szkolenie będzie zakończone*:

a) egzaminem kwalifikacyjnym,

b) wydaniem zaświadczenia /certyfikatu, dyplomu/,

c) możliwością uzyskania świadectwa, uprawnień specjalnych (wpisać jakich)

.........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

5. Program nauczania odpowiadający wymaganiom szkoleniowym

...........................................................................................................................................................został opracowany przez ..................................................................................................................

zatwierdzony przez ........................................................................................................................... w dniu ...............................................................................................................................................

6. Termin szkolenia

...........................................................................................................................................................

7. Miejsce odbywania się zajęć teoretycznych /adres/

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

8. Miejsce odbywania się zajęć praktycznych /adres/

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

9. Czas szkolenia jednej osoby wynosi: ................ godzin, ..........................................godz./dz.

- w tym zajęcia teoretyczne ...................... godzin, .........................................godz./dz.

- w tym zajęcia praktyczne ...................... godzin, ..........................................godz./dz.


10. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi...............................................................................................................................................

11. Wyposażenie stanowiska szkoleniowego:

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................


12. Materiały szkoleniowe do zajęć teoretycznych, które zapewnia instytucja szkoląca

każdemu uczestnikowi kursu:

..........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

13. Materiały szkoleniowe do zajęć praktycznych, które zapewnia instytucja szkoląca każdemu

uczestnikowi kursu:

..........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

14. Zajęcia teoretyczne i praktyczne prowadzone będą przez kadrę wymienioną
w załączniku nr 4.

15. Charakterystyka danego zawodu, cech psychofizycznych i zdrowotnych, jakimi powinien dysponować kandydat do tego zawodu

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................


16. Optymalna liczba uczestników w jednej grupie

...........................................................................................................................................................

17. Całkowity koszt szkolenia brutto (PLN) wszystkich uczestników (z uwzględnieniem kosztów badania lekarskiego ( jeśli dotyczy ) oraz kosztów zewnętrznego egzaminu państwowego) ............................................................................................(zaokrąglać do 2 miejsc po przecinku) Słownie:.............................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

18. Całkowity koszt szkolenia jednego uczestnika (PLN)..............................................................

Słownie:........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

19. Nadzór nad kursem sprawuje:

- imię, nazwisko

...........................................................................................................................................................

- pełniona funkcja

...........................................................................................................................................................

- instytucja

...........................................................................................................................................................

- nr telefonu

...........................................................................................................................................................

20. Zaplecze socjalne – krótki opis:

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

21. Osoba uprawniona do kontaktów z Zamawiającym

  • imię i nazwisko

....................................................................................................................................................

  • adres do korespondencji

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  • tel. ........................................................................................................................................

  • fax. ........................................................................................................................................

  • e-mail ....................................................................................................................................


22. Oferta nasza zawiera łącznie .................................... stron ponumerowanych.


Podana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz dodatkowymi pracami, które są niezbędne do realizacji zamówienia.

Oświadczamy, iż uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.

Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy
na realizację tego zamówienia publicznego o treści zgodnej ze wzorem umowy zawartym
w załączniku Nr 6 do SIWZ oraz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.



..................................................... .........................................................

miejscowość, dnia podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej do występowania
w imieniu Wykonawcy

* właściwe zaznaczyć

załącznik nr 3 do SIWZ




OŚWIADCZENIE WYKONAWCY


Nazwa firmy






Adres








Telefon




Fax




NIP




REGON




Oświadczam, że:

  1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego – art. 22 ust.1 pkt 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    - Prawo zamówień publicznych.

  5. Zapoznałem się z warunkami umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ.



...............................................................................

podpis i pieczęć Wykonawcy lub osoby upoważnionej

.......................................................

miejscowość, dnia

Załącznik Nr 4 do SIWZ





POTENCJAŁ KADROWY

Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia.


Nazwisko i imię

Proponowana rola
w realizacji zamówienia

Kwalifikacje (wykształcenie, kursy szkolenia)

Staż pracy







































......................................................

( podpis i pieczęć Wykonawcy lub osoby upoważnionej)

..................................................

miejscowość, dnia

Załącznik Nr 5 do SIWZ





WYKAZ USŁUG ZREALIZOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT TOŻSAMYCH Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA


W wykazie należy uwzględnić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, co najmniej 1 nie więcej niż 3 usługi podobne, polegające na zorganizowaniu szkoleń dla osób niepełnosprawnych i innych, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia,
ze wskazaniem odbiorcy, wartości usługi oraz daty i miejsca jej realizacji, a także załączenie dokumentów, potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie.





L.p.

Opis wykonanych usług

Wartość usługi

Odbiorca,
(nazwa, adres)


Data i miejsce wykonania












Jednocześnie oświadczamy, że wykonując wymienione powyżej zamówienia nie wyrządziliśmy szkody wynikającej z nienależytej staranności w ich wykonaniu oraz nie spowodowaliśmy szkody nie wykonując zamówienia.


podpis i pieczęć Wykonawcy lub osoby upoważnionej

...........................................

miejscowość, dnia

Załącznik nr 6 do SIWZ


Wzór

Umowa szkoleniowa nr.


Dotycząca organizacji szkolenia realizowanego i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w ramach projektu systemowego Nr PCPR.POKL.3421/2/2/…./10„Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc”. Zawarta pomiędzy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku ul.3 Maja 20, 06-100 Pułtusk reprezentowanym przez……………………………………………………………...zwanym dalej „Zamawiającym”

a :

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanym dalej „Wykonawcą”...................................................................................................
o następującej treści:


§ 1


  1. Przedmiotem umowy jest zorganizowanie przez Wykonawcę szkoleń o nazwie:

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  1. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki
    do należytego wykonania zlecenia.

§ 2


Program, który stanowi załącznik do niniejszej umowy oraz koszty szkolenia ustalono na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie
z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U z 2007r. Nr. 223, poz. 1655) oraz ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr. 69, poz. 415 z późn. zm).


§ 3


  1. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla…………osób skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku.



  1. Szkolenia odbywać się będą w terminie od……………………………do……………….

  2. Podstawą przyjęcia na szkolenie jest imienny wykaz osób skierowanych na szkolenie, który Zamawiający przekazuje Wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, załącznik imienna lista.

§ 4


Wykonawca jest zobowiązany do:

  1. Udostępnienia pomieszczeń szkoleniowych spełniających wymagania bhp i p.poż.

  2. Przygotowanie odpowiednich stanowisk do praktycznej nauki zawodu, wyposażonych
    w sprawny sprzęt.

  3. Zapewnienia właściwych warunków z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż.
    w trakcie prowadzonych zajęć.

  4. Dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu szkolenia, zawierającego datę, godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz tematykę zajęć, najpóźniej 3 dni od rozpoczęcia szkolenia.

  5. Realizacji zamówienia zgodnie z treścią oferty i przedstawionym harmonogramem.

  6. Prowadzenia ciągłego nadzoru i kontroli merytorycznej nad szkoleniem.

  7. Zapewnienia wysoce wykwalifikowanej kadry dydaktycznej – jak w ofercie.

  8. Zapewnienia materiałów do szkolenia, do użytku osób szkolonych.

  9. Systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia.

  10. Prowadzenia listy obecności na zajęciach (z podpisami uczestników szkolenia).

  11. Bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej, pisemnej o każdej nieobecności uczestnika szkolenia, uchylania się od przystąpienia do zaliczeń, sprawdzianów i nie przystąpienia do zaliczeń - egzaminu.

  12. W przypadku rezygnacji osoby z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (nie później niż w terminie 3 dni) poinformować o tym fakcie Zamawiającego.

  13. Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników przedmiotowego szkolenia.

  14. Przeprowadzenia egzaminu końcowego oraz wydania uczestnikom dokumentu o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie winno być wydane wg wzoru MEN stanowiącego zał. Nr 1 do umowy. Należy również wydać uczestnikom szkolenia certyfikat, spełniający wymogi dotyczące współfinansowania szkolenia ze środków EFS, którego wzór stanowi załącznik nr 2 niniejszej umowy.

  15. Przeprowadzenia wśród uczestników ankiety oceniającej szkolenie i przekazanie jej do zamawiającego

  16. Przekazania w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia:

  • oryginałów list obecności,

  • imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie,

  • imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia,

  • kserokopii zaświadczeń (lub innych dokumentów) świadczących o ukończeniu

szkolenia,

  • imiennego oświadczenia uczestników szkolenia potwierdzającego odbiór materiałów szkoleniowych z tytułu uczestnictwa w kursie.

  • protokołu z zaliczenia szkolenia

  1. Umożliwienie Zamawiającemu kontroli realizacji programu i harmonogramu szkolenia
    w zakresie:

  • przebiegu i prowadzenia szkolenia,

  • prowadzenia dzienników i tematyki zajęć w nich zawartej zgodnie z programem nauczania przedstawionym w ofercie,

  • dostępności materiałów dydaktycznych, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa uczestnikom i ich zgodności z przedstawionymi w ofercie,

  • uczestnictwa osób szkolonych w zajęciach.

  1. Przedkładania Wykonawcy wszelkich dokumentów źródłowych.

  2. Przechowywania wszelkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020r.

§ 5

Zamawiający ma prawo do:

  1. Dokonania kontroli realizacji postanowień zawartych w niniejszej umowie, w tym przebiegu i sposobu prowadzenia szkolenia, frekwencji uczestników, efektywności szkolenia.

  2. Wglądu do wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia.

  3. Uczestnictwa w ocenie końcowej osób szkolonych.

  4. W przypadku stwierdzenia rażącego naruszenia postanowień wynikających z niniejszej umowy Zamawiający może odmówić zwrotu części lub całości kosztów szkolenia Wykonawcy.

§ 6


  1. Tytułem płatności Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku zobowiązuje się wypłacić instytucji szkoleniowej kwotę wg kalkulacji przedstawionej w zakwalifikowanej ofercie.


  1. Płatność z tytułu wykonania umowy będzie realizowana przez PCPR w PLN
    i współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przelewem na niżej podany przez wykonawcę rachunek bankowy po zakończeniu szkolenia w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury w kwocie nie większej niż …………………………………………………………………….



przelewając należną kwotę na konto „Wykonawcy:

………………………………………………………………………………………………


na warunkach:

należność zostanie uregulowana przelewem na konto „Wykonawcy” w przypadku:


  1. wywiązania się z warunków niniejszej umowy, co potwierdza Zamawiający na podstawie dokumentacji o której mowa w § 4 pkt 16

  2. przedłożenia w terminie 10 dni potwierdzenia przez Zamawiającego wywiązania się przez Wykonawcę z warunków umowy i zakończenia szkolenia oraz przedłożeniu faktury za wykonaną usługę

  3. przekazania w terminie 7 dni po zakończonym szkoleniu dokumentacji, o której mowa
    w § 4 pkt 14.

  1. W razie opóźnienia otrzymania dotacji od Instytucji Wdrażającej, Zamawiający zastrzega sobie prawo uregulowania zobowiązania określonego w punkcie 2 w terminie późniejszym bez odsetek.


4. W przypadku rezygnacji bądź wykreślenia osoby z listy uczestników szkolenia Zamawiający może skierować inną osobę.


§ 7


1. Zamawiający upoważnia do współpracy z Wykonawcą:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


2. Wykonawca upoważnia do współpracy z Zamawiającym:

………………………………………………………………………………………………..


§ 8


Zamawiający przekazuje logo Europejskiego Funduszu Społecznego do obowiązkowego wykorzystania przez Wykonawcę na wszelkiego rodzaju dokumentach, w tym:

  • materiałach promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych dotyczących szkolenia

  • na korespondencji,

  • na listach obecności,

  • na dzienniku zajęć,

  • na protokole zakończenia kursu,

  • na certyfikatach o ukończonym szkoleniu.

Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia logo Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z nazwą projektu, w ramach którego realizowane jest szkolenie w pomieszczeniach,
w których odbywają się zajęcia teoretyczne i praktyczne na przedmiotowym szkoleniu.


§ 9


Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej.

§ 10


Zmiana warunków zawartych w niniejszej umowie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i może być za zgodą obu stron dokonywana w każdym czasie w postaci aneksu.


§ 11


W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy :

  1. Ustawy z dn. 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

/Dz.U. Nr 99 poz. 1001 z późn. zm./.

  1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych

/Dz.U. nr 19 poz. 177 z poźń. zm./.

  1. Kodeksu Cywilnego.

§ 12


Wszelkie spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy rozstrzyga Sąd właściwy dla Zamawiającego.

§ 13


Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach w tym: dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.


Wykonawca: Zamawiający:



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9930503]

przewiń do góry