OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Brodowo, Kowalewice Włościańskie, Nowe Kowalewice, Ostrzeniewo, Prusinowice , gmina Świercze”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: województwo: mazowieckie (14),

powiat: pułtuski (1424),

jednostka ewidencyjna: ŚWIERCZE (142405_2),

obręb ewidencyjny :

Nazwa obrębu

Nr statystyczny obrębu

Powierzchnia całkowita obrębu w ha

Ilość działek w obrębie

Ilość budynków

Brodowo

142405_2.0001

349,3691

220

116

Kowalewice Włościańskie

142405_2.0015

293,6994

211

270

Nowe Kowalewice

142405_2.0016

264,0314

91

149

Ostrzeniewo

142405_2.0017

358,4286

198

141

Prusinowice

142405_2.0018

426,0531

251

228


SUMA:

1691,5816

971

904


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): (CPV 71354300-7 – Usługi badań katastralnych )

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: ...nie......

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: ..nie...........

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: ....nie.........

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Ustala się wymagany termin wykonania całości zamówienia od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2010 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. Ustala się wadium w wysokości 1 000 zł , słownie: jeden tysiąc złotych ,


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

  4. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

  7. prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.);

  8. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm.),

9) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością minimum jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcę, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została należycie wykonana ( przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji ewidencji gruntów i budynków rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia),

10) minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm., w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

11)dysponują minimum jednym zestawem pomiarowym (tachimetr elektroniczny z automatyczną rejestracją, tyczka z lustrem), samochodem, trzema zestawami komputerowymi. Za spełnienie kryterium uznane będzie dysponowanie co najmniej: jednym zestawem pomiarowym (tachimetr elektroniczny z automatyczną rejestracją, tyczka z lustrem), samochodem, trzema zestawami komputerowymi

12) akceptują termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury,

13) akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w niniejszej Specyfikacji ,

14) sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.

III.2.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
    z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,

  3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a),

  4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

  5. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1

  6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2

  7. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp., wypełnione wg wzoru – załącznik nr 3

  8. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zakres uprawnień zawodowych, staż pracy, zajmowane stanowisko, forma zatrudnienia, wykształcenie) - załącznik nr 4 . W celu potwierdzenia wpisanych danych należy dołączyć poświadczone przez upełnomocnionego przedstawiciela podmiotu:

- kopie świadectw nadania uprawnień w zakresie 1 i 2 dla minimum 3 osób wykazanych do realizacji przedmiotu zamówienia

- kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej dla minimum dwóch osób z uprawnieniami w zakresie 1 i 2.

  1. Wykaz niezbędnego zaplecza technicznego, którym dysponuje wykonawca zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 – „Potencjał sprzętowy i produkcyjny”. Za spełnienie kryterium uznane będzie dysponowanie co najmniej: jednym zestawem pomiarowym (tachimetr elektroniczny z automatyczną rejestracją, tyczka z lustrem), samochodem, trzema zestawami komputerowymi

  2. Wykaz wykonanych robót geodezyjno-kartograficznych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji ewidencji gruntów i budynków rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia) - (załącznik nr 6).

  3. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7).

  4. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 8

  5. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
    w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania ofert: do dnia 26 lipca 2010r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Pułtusk, dn. 07.07.2010 r.

Starosta Pułtuski
/-/ Andrzej Dolecki

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 08.07.2010 r. pod numerem 201212 -2010.


Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

Załącznik Nr 1 - pobierz

Załącznik Nr 2 - pobierz

Załącznik Nr 3 - pobierz

Załącznik Nr 4 - pobierz

Załącznik Nr 5 - pobierz

Załącznik Nr 6 - pobierz

Załącznik Nr 7 - pobierz

Załącznik Nr 8 - pobierz

Załącznik Nr 9 - pobierz

Załącznik Nr 10 - pobierz

Załącznik Nr 11 - pobierz

Załącznik Nr 1 do Wytycznych Technicznych - pobierz

Załącznik Nr 2 do Wytycznych Technicznych - pobierz

Załącznik graficzny - pobierz

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Piątek Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Piątek Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-08 16:53:21
  • Liczba odsłon: 405
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9903275]

przewiń do góry