Pułtusk: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i poradnictwa zawodowego w projekcie pn. Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 89903- 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 692 12 66 , faks 023 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i doradztwa zawodowego w projekcie pn. Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem oraz poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez pełnienie funkcji określonych w niżej wymienionych zadaniach.

2. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych, 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części:8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 28.02.2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla:

- zadania 1 należy rozumieć 2 usługi polegające na: kierowaniu realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, każdą o wartości co najmniej 500.000,00 zł,

- zadania 2 należy rozumieć usługę polegającą na: udziale w zarządzaniu przynajmniej jednym projektem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowaną do osób bezrobotnych o wartości co najmniej 300.000,00 zł;

- zadania 3 należy rozumieć usługę polegającą na: wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w okresie ostatnich trzech lat (przez prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający rozumie przygotowanie dokumentacji – takiej jak np.: ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, zawiadomień wykonawców, ogłoszeniu o udzielenie zamówienia – i przeprowadzenie co najmniej dwóch procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych);

- zadania 4 należy rozumieć usługę polegającą na udziale w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych, w którego przedmiot zamówienia wchodziła organizacja szkoleń minimum dla 15 osób;

- zadania 5-7 należy rozumieć usługę polegającą na udziale w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych w zakresie poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej oraz realizacji min. 100 Indywidualnych Planów Działania;

zadania 8 należy rozumieć usługi polegające na: wykonywaniu czynności z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy co najmniej 150 osobom.





  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu:

- zadania 1 wykażą się: wykształceniem wyższym magisterskim( kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty); doświadczeniem w zarządzaniu co najmniej 15-osobowym personelem przez okres minimum dwóch lat w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; doświadczeniem w nadzorowaniu nad udzieleniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;

- zadania 2 wykażą się: wykształceniem co najmniej wyższym (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty); doświadczeniem w zarządzaniu personelem przez okres minimum jednego roku;

- zadania 3 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim, niezbędną wiedzę i doświadczenie z zakresu zamówień publicznych (kopie z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej, związanym z przestrzeganiem Ustawy Prawo zamówień publicznych (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument);

- zadania 4 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim, co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej, związanym z organizacją szkoleń;

- zadania 5-7 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim, posiadaniem licencji zawodowej doradcy zawodowego lub licencji zawodowej doradcy zawodowego I stopnia lub licencji zawodowej doradcy zawodowego II stopnia (kopie licencji należy dołączyć do oferty); co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej jako doradca zawodowy;

- zadania 8 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim oraz o najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z usługą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Białowiejska 5 06-100 Pułtusk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje koordynowanie całości prac związanych z realizacją ww. projektu zgodnie z harmonogramem projektu, celami i wskaźnikami w nim określonymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje współpracę z koordynatorem projektu przy wykonywaniu zadań związanych z realizacją ww. projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację całości prac związanych z udzielaniem – w ramach projektu – zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych, Wytyczne Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz wewnętrzne regulacje obowiązujące u Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Pełnienie funkcji Eksperta kluczowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację całości spraw związanych z koordynacją i nadzorem nad działaniami związanymi z organizacją szkoleń, doradztwa, rekrutacji i pośrednictwa pracy, monitoringu projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację Indywidualnych Planów Działania (IPD) uczestnikom projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację Indywidualnych Planów Działania (IPD) uczestnikom projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację Indywidualnych Planów Działania (IPD) uczestnikom projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację indywidualnych porad zawodowych, w ramach których rozwiązywane będą wspólnie z uczestnikiem projektu jego problemy zawodowe oraz niwelowane deficyty w zakresie umiejętności poszukiwania pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

________________________________________________________________________

Pułtusk, 22.03.2011 r.

WRP. 272.1.2011

Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem oraz poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” - Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Ile procedur przetargowych jest przewidzianych w związku z realizacją zadania? Jest to niezbędne do oszacowania przez mnie kosztów usługi.

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje realizację 10 procedur przetargowych.


Pytanie 2: Czy z budżetu projektu wynika, że należało będzie ogłaszać przetargi powyżej progów unijnych.

Odpowiedź: Z budżetu projektu nie wynika, że należy ogłaszać przetargi powyżej progów unijnych.


Pytanie 3: Ile procedur przetargowych jest przewidzianych na rok 2011?

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje realizację 5 procedur przetargowych w 2011 roku.


Pytanie 4: Ile będzie procedur do 14.000 euro?

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje realizację 4 procedur do 14.000 euro zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego zasadami realizacji zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 14 tys. euro.


Pytanie 5: W paragrafie 6 pkt 5 zamawiający postawił następujące wymagania względem osoby, pełniącej funkcje w zadaniu nr 3 cyt. wykażą się wykształceniem co najmniej średnim, niezbędną wiedzę i doświadczenie z zakresu zamówień publicznych (kopie z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej, związanym z przestrzeganiem Ustawy Prawo zamówień publicznych (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument). Moje pytanie brzmi.
W latach 2003-2005 pracowałem na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Od listopada 2005 r. prowadzę działalność gospodarczą i od tego czasu zajmuję się szkoleniami i prowadzeniem procedur przetargowych na zlecenie podmiotów publicznych czy w związku z tym będę spełniał warunek. Czy w związku z tym na dowód tego, iż spełniam warunek doświadczenia wystarczy samo moje oświadczenie czy mam dołączyć kopie umowy o pracę? Czy nie wystarczają zamiast tego referencje potwierdzające, że prowadziłem na zlecenie podmiotów publicznych procedury przetargowe?

Odpowiedź: Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w dowolnej formie (może być to
w formie: oświadczenia, zakresu obowiązków lub referencji wystawionych przez podmioty, dla których Wykonawca realizował procedury przetargowe) potwierdzającego co najmniej roczne doświadczenie w pracy zawodowej związane z przestrzeganiem ustawy Prawo zamówień publicznych.


Pytanie 6: Jak mam udokumentować udział w odbytych szkoleniach skoro sam je prowadzę od 2005 roku? Czy nie wystarczą zamiast tego referencje potwierdzające, że prowadziłem na zlecenie podmiotów publicznych i prywatnych liczne szkolenia z zamówień publicznych? Skoro sam prowadzę szkolenia oczywistym jest, że nie uczestniczę w szkoleniach.

Odpowiedź: Jeśli Wykonawca nie uczestniczył w szkoleniach i nie jest w stanie załączyć do oferty kopii powierzających udział w szkoleniach czy kursach z zakresu zamówień publicznych, do oferty można dołączyć referencje potwierdzające, że Wykonawca przeprowadził na zlecenie podmiotów publicznych lub prywatnych szkolenia z zamówień publicznych.


Pytanie 7: Czy wymagacie Państwo od wykonawcy, aby był obecny na sesji otwarcia ofert.

Odpowiedź: Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy PZP otwarcie ofert jest jawne. Obecność na otwarciu ofert nie jest obowiązkowa. Wykonawcy, którzy nie byli obecni podczas otwarcia ofert mogą uzyskać informacje z sesji otwarcia ofert po uprzednim przesłaniu wniosku do Zamawiającego (art. 86 ust. 5 ustawy PZP).


Zawiadomienie Nr 1 o dokonaniu zmian

treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy PZP wprowadza zmiany do treści SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług
w zakresie zarządzania projektem oraz poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” - Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:

W § 3 Opis przedmiotu zamówienia Zadanie 3 dodaje się lit. g w brzmieniu:

g) Zamawiający przewiduje realizację: 10 procedur przetargowych (w tym 5 w 2011 roku) oraz
4 procedur do 14.000 euro zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego zasadami realizacji zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 14 tys. euro.
Z budżetu projektu nie wynika, że należy ogłaszać przetargi powyżej progów unijnych.


Z p o w a ż a n i e m

w/z STAROSTY

/-/ Andrzej Dolecki

Wicestarosta

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

Pułtusk, dn. 25.03.2011 r.

WRP. 272.1.2011

Uczestnicy postępowania przetargowego


Zawiadomienie Nr 2 o dokonaniu zmian

treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wprowadza zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem oraz poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:

§ 5 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy – załącznik nr 3

JEST:

„1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1) w wysokości 0,5 % łącznej wartości netto zamówienia, określonej w § 2 ust. 2 za każdy dzień zwłoki w wykonaniu lub należytym wykonaniu zobowiązań wynikających z umowy oraz jej załączników,”

WINNO BYĆ:

„1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1) w wysokości 0,5 % łącznej wartości netto zamówienia, określonej w § 2 ust. 2 za każdy dzień zwłoki w wykonaniu lub nienależytym wykonaniu zobowiązań wynikających z umowy oraz jej załączników,”.

Z p o w a ż a n i e m

w/z STAROSTY

/-/ Andrzej Dolecki

Wicestarosta


 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9904583]

przewiń do góry