Wersja archiwalna 2011-03-22 08:56:57

 

Pułtusk: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i poradnictwa zawodowego w projekcie pn. Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 89903- 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 692 12 66 , faks 023 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i doradztwa zawodowego w projekcie pn. Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem oraz poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez pełnienie funkcji określonych w niżej wymienionych zadaniach.

2. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych, 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części:8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 28.02.2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla:

- zadania 1 należy rozumieć 2 usługi polegające na: kierowaniu realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, każdą o wartości co najmniej 500.000,00 zł,

- zadania 2 należy rozumieć usługę polegającą na: udziale w zarządzaniu przynajmniej jednym projektem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowaną do osób bezrobotnych o wartości co najmniej 300.000,00 zł;

- zadania 3 należy rozumieć usługę polegającą na: wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w okresie ostatnich trzech lat (przez prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający rozumie przygotowanie dokumentacji – takiej jak np.: ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, zawiadomień wykonawców, ogłoszeniu o udzielenie zamówienia – i przeprowadzenie co najmniej dwóch procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych);

- zadania 4 należy rozumieć usługę polegającą na udziale w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych, w którego przedmiot zamówienia wchodziła organizacja szkoleń minimum dla 15 osób;

- zadania 5-7 należy rozumieć usługę polegającą na udziale w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych w zakresie poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej oraz realizacji min. 100 Indywidualnych Planów Działania;

zadania 8 należy rozumieć usługi polegające na: wykonywaniu czynności z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy co najmniej 150 osobom.





  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu:

- zadania 1 wykażą się: wykształceniem wyższym magisterskim( kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty); doświadczeniem w zarządzaniu co najmniej 15-osobowym personelem przez okres minimum dwóch lat w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; doświadczeniem w nadzorowaniu nad udzieleniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;

- zadania 2 wykażą się: wykształceniem co najmniej wyższym (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty); doświadczeniem w zarządzaniu personelem przez okres minimum jednego roku;

- zadania 3 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim, niezbędną wiedzę i doświadczenie z zakresu zamówień publicznych (kopie z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej, związanym z przestrzeganiem Ustawy Prawo zamówień publicznych (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument);

- zadania 4 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim, co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej, związanym z organizacją szkoleń;

- zadania 5-7 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim, posiadaniem licencji zawodowej doradcy zawodowego lub licencji zawodowej doradcy zawodowego I stopnia lub licencji zawodowej doradcy zawodowego II stopnia (kopie licencji należy dołączyć do oferty); co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej jako doradca zawodowy;

- zadania 8 wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim oraz o najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z usługą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Białowiejska 5 06-100 Pułtusk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje koordynowanie całości prac związanych z realizacją ww. projektu zgodnie z harmonogramem projektu, celami i wskaźnikami w nim określonymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje współpracę z koordynatorem projektu przy wykonywaniu zadań związanych z realizacją ww. projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację całości prac związanych z udzielaniem – w ramach projektu – zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych, Wytyczne Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz wewnętrzne regulacje obowiązujące u Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Pełnienie funkcji Eksperta kluczowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację całości spraw związanych z koordynacją i nadzorem nad działaniami związanymi z organizacją szkoleń, doradztwa, rekrutacji i pośrednictwa pracy, monitoringu projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację Indywidualnych Planów Działania (IPD) uczestnikom projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację Indywidualnych Planów Działania (IPD) uczestnikom projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i realizację Indywidualnych Planów Działania (IPD) uczestnikom projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. poradnictwa zawodowego w projekcie pn.: „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację indywidualnych porad zawodowych, w ramach których rozwiązywane będą wspólnie z uczestnikiem projektu jego problemy zawodowe oraz niwelowane deficyty w zakresie umiejętności poszukiwania pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: 28.02.2013 r.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9937095]

przewiń do góry