ZDP.222.6.2012   

Pułtusk, dn.15.06.2012 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:

                        Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk

tel./fax (0-23) 692 85 77

 www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: sekretariat@zdppultusk.pl

NIP 568-14-14-690

REGON: 130382268

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

-      Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 15.06.2012 r. Nr  130923 - 2012)

-      Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

-      Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

1.   Przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową samowyładowczą.

2.   Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

4.   W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

5.   Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Marcin Zaręba, tel.(23) 692 85 77, , (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00)

w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Marcin Zaręba, tel. (23) 692 85 77 (pn. – pt. w godzinach od 8:00 do 14:00).

6.   Termin wykonania:

-        Termin dostarczenia samochodu: 1 miesiąc od daty podpisania umowy,

-        Okres trwania umowy leasingu - 60 miesięcy/rat

7.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ, - “ Formularza ofertowego” – załącznik nr 2 do SIWZ, -

10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: Oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr3 do SIWZ oraz zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ.

11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1)      oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (dodatkowe oświadczenie);

2)      aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

3)      aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4)      aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

12. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty:

Dołączenie do oferty min 6 zdjęć samochodu ciężarowego (dodatkowo zdjęcia stanu licznika oraz numeru VIN jak również kserokopia karty pojazdu i dowodu rejestracyjnego).

13.                       uchylony

14.              Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5:

1)     pkt 2 – 4 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

15.              Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 14 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

16.              Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio. Co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej.

17.              W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

18.              W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.

19.              Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w formie przelewu w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania poszczególnych faktur VAT przez Zamawiającego. Preferowany jest dłuższy termin płatności. Okres leasingu – 60 rat/miesięcy.

20.              Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

21.              W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

22.              W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 7 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

23.              Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu.

24.              Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

25.              Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

26.              Terminem składania ofert jest dzień 27.06.2012r., godzina 10:00.

27.              Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: cena – waga 100%.

28.               Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 10.000 PLN.

29.              Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

30.              Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu).

31.              Termin związania ofertą – 30 dni.

32.              Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl  oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).

33.              Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

34.              Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

35.               Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

36.              Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

 


DYREKTOR

/-/Julian Kutner


Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kutner Julian
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kutner Julian
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-15 11:01:28
  • Liczba odsłon: 469
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9899087]

przewiń do góry