Nr sprawy: DPS-ZP/253/PN3/2012

                                                                                                          Ołdaki, dnia 06.12.2012r.

OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach

Ołdaki 7

06 – 126 Gzy

Tel / fax: 236913017, 236913018

e-mail: dpsoldaki@list.pl

NIP 568-10-37-796

REGON: 000294579

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 06.12.2012 Nr 493224-2012

- Strona internetowa na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – WWW.bip.powiatpultuski.pl

- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, Ołdaki 7, 06 – 126 Gzy

1. Przedmiotem zamówienia jest terminowa dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy  Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06 – 126 Gzy, transportem Wykonawcy
i na jego koszt w
godzinach od 07.00 do 11.00, trzy razy w tygodniu tj.: wtorek, czwartek i piątek, w okresie
od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia
1 stycznia 2013r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia
31 grudnia 2013r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ).

Pakiet Nr 1 CPV – 15112100-7 świeży drób

1)   Drób nieuszkodzony, pozbawiony resztek pierza

Pakiet Nr 2 CPV 15111000-9             15113000-3   

1)   Mięso wołowe

2)   Wieprzowina – półtusze; młode sztuki

3)   Mięso wieprzowe

Pakiet Nr 3 CPV - 15131130-5

1)   Wędliny – I gatunku

2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły „spełnia – nie spełnia”.

6. Dodatkowe informacje:

W sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Danuta Niedbała, tel. 236913018, (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Katarzyna Kaczmarczyk, tel. 236913018, (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

7. Termin wykonania dostawy: max. do 31.12.2013r.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

c)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

d)      sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: - „Oferty” załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularza oferty” – załącznik nr 2 do SIWZ.

10.  Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, zaakceptowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

11.  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):

a)      oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ;

b)      aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

c)      aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

d)      aktualnego zaświadczenia oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

12.  W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p. z. p., Zamawiający żąda (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej – załącznik nr 5 do SIWZ;

13.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., polega na zdolności finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 12, dotyczącej tych podmiotów.

14.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 11:

1)      pkt 3-5 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b)     nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

15.  Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt. 1 lit.. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 14 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

16.  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 16 stosuje się odpowiednio. Co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej.

17.  W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

18.  W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust.25

19.  Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.

20.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

21.  W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

22.  W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełniać i udokumentować samodzielnie.

23.  Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

24.  Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

25.  Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: Ołdaki 7, 06 – 126 Gzy, sekretariat.

26.  Terminem składania ofert jest dzień: 14.12.2012r. godzina 11:15.

27.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium cena – waga 100 %.

28.  Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

29.  Termin związania ofertą – 30 dni.

30.  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej WWW.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: Ołdaki 7, 06 – 126 Gzy, Administracja pokój nr 3 (pn. – pt. godz. 7 – 13).

31.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

32.  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

33.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

34.  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

                                                  Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

                                                                   Andrzej Wydra

Dokumenty do pobrania:

- SIWZ-pobierz

-załącznik nr 1-pobierz

załącznik nr 2-pobierz

załącznik nr 3-pobierz

załącznik nr 4-pobierz

załącznik nr 5- pobierz

 

Sporządził: Katarzyna Kaczmarczyk

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Golba Dorota
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Golba Dorota
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-06 09:17:35
  • Liczba odsłon: 495
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9906477]

przewiń do góry