Gzy: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2015
Numer ogłoszenia: 72353 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach , 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6913017, faks 0-23 6913017.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2015.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy. Olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1, który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach, pod względem parametrów eksploatacyjnych jak i wymagań ochrony środowiska i posiadający następujące parametry: 1)gęstość w temperaturze 15 ºC nie wyższa niż 860 kg/m3 2)zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m 3)wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg 4)temperatura zapłonu min. 56ºC 5)zawartość wody max 200 mg/kg 6) oraz inne określone w powyższej normie Przewidywana ilość oleju opałowego lekkiego w roku 2015 to ogółem :120.000 l. i odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników zamawiającego. Wielkość dostarczanego w częściach oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczaniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w temperaturze15 ºC. Dostawy paliw będą się odbywać sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym ( szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy).Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: I-I półrocze roku 2015 II-II półrocze roku 2015 Termin realizacji zamówienia- wymagany termin w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości oleju niż jest określona w ofercie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wymagania; dostawa w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia złożonego w formie pisemnej; przy każdej dostawie dołączony atest jakości stwierdzający, że olej opałowy odpowiada wymogom jakościowym Zamawiającego; dostawa na koszt dostawcy; dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urządzenia do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego (olej odmierzany będzie w obecności konserwatora lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego). Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wpłynięcia faktury do siedziby Zamawiającego. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Ustala się wymaganym terminem realizacji zamówienia od 01.07.2015 r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31.12.2015 r..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca przedłoży koncesję na obrót paliwami ciekłymi. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. zamaiający żąda następujących dokumentów( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodnośc z oryginałem przez Wykonawcę):koncesji na obrót paliwami ciekłymi

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży : oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży : oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży : oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      a)aktualne świadectwo jakości oleju b)wydruk ze strony producenta oleju opałowego lekkiego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień 27.05.2015 r.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału/braku podstaw do wykluczenia), zaakceptowanego wzoru umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ oraz załacznik nr 5- wzór oswiadczenia , na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 11:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy Budynek administracji-sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

                                                                     Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

                                                                           Andrzej Wydra

    Sporządził:Katarzyna Kaczmarczyk

    Dokumenty do pobrania;

    SIWZ-pobierz

     

    DPS-ZP/098/PN1/2015                                                  Ołdaki, 25.05.2015 r.

     

                                                    Pytania i odpowiedzi

     

    Uczestnicy postępowania

     

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2015”

     

    W dn. 22.05.2015 r. do Zamawiającego prowadzącego przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r.poz. 177, z 2013 r. poz. 907,984,1047,1473 oraz z. 2014 r. poz. 423, 768, 811,915,1146,1232) wpłynął wniosek  o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2, ustawy z dn. 29 stycznia  2004 r- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.0 poz. 907 ze zm.)prezentujemy treść zadanych  zamawiającemu pytań  oraz odpowiedzi , jakich na zadane pytania udziela Zamawiający.

    Pytanie nr 1.

    Czy Zamawiający wyraża zgodę na przelew wszystkich przyszłych wierzytelności pieniężnych, przysługujących z tyt. Sprzedaży towarów i usług przez oferenta, na rzecz ING Commercial Finanse polska S.A. z którą ma podpisaną umowę finansowania wierzytelności(umowa factoringu)?

    Odpowiedź; Nie, Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania.

    Pytanie nr 2

    Czy w umowie znajdzie się zapis mówiący o zgodzie zamawiającego na przeniesienie wierzytelności?

    Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności.

    Pytanie nr 3

    Dlaczego Zamawiający żądając ustalenia przez Wykonawcę ceny ofertowej na dzień poprzedzający termin składania ofert , uniemożliwia w ten sposób złożenie Wykonawcy oferty, ze względu na odległość, drogą pocztową?

    Odpowiedź.

    Żądanie odniesienia się przez oferentów do ceny producenta z dn. 27.05.2015r. ma na celu wybór najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego. Ponieważ cena producenta się zmienia nie ma możliwości porównania tych ofert  bez ustalenia jednakowych dla wszystkich wykonawców wymogów co do obliczenia ceny ofertowej. Cena z dn. poprzedzającego otwarcie ofert jest ogłaszana o północy – jest to więc wystarczający czas do przesłania oferty drogą pocztową bądź kurierem.

    Pytanie nr 4

    W związku z faktem , że nasza firma jest zainteresowana przystąpieniem do ogłoszonego przez Państwa przetargu na dostawę oleju opałowego lekkiego do domu Pomocy społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2015 chcielibyśmy uzyskać informację na temat możliwości dokonania zmian w SIWZ w zakresie wymogu zgodności dostarczanego oleju z obowiązującą normą jakościową. Pragniemy nadmienić, że oferowany przez nas olej opałowy WAR można stosować bez żadnych zmian inwestycyjnych w kotłowniach zasilanych lekkim olejem opałowym, jednakże jego parametry techniczne nie pokrywają się dokładnie z parametrami określonymi w normie dla oleju opałowego lekkiego.

    Odpowiedź.: Nie, Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania, ponieważ w SIWZ są dokładnie podane normy jakościowe oleju opałowego lekkiego.

     

                                                                        Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

    Andrzej Wydra

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Golba Dorota
    • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
    • Informacja zaktualizowana przez: Golba Dorota
    • Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-25 13:16:18
    • Liczba odsłon: 756
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 9905808]

    przewiń do góry