Nr sprawy: GGN.272.1.2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ CZĘŚĆ I pn.: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości - rzeka Narew
Numer ogłoszenia: 195050 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266, faks 23 6925277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ CZĘŚĆ I pn.: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości - rzeka Narew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego rzeki Narew, obejmującej ustalenie lub wznowienie granic nieruchomości. 2.Zamówienie obejmuje: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego (założenia ksiąg wieczystych) nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa (rzeka Narew). Przy opracowaniu dokumentacji geodezyjnej należy: w obrębach, w których przeprowadzona była modernizacja ewidencji gruntów i budynków przyjąć granice rzeki Narew ustalone przy modernizacji. w obrębach, w których nie została przeprowadzona modernizacja ewidencji gruntów i budynków wznowić granice rzeki Narew zgodnie z operatem z wywłaszczenia nr 110/1/71/63, przy udziale wszystkich właścicieli nieruchomości sąsiednich. Podstawą do regulacji stanu prawnego rzeki Narew są orzeczenia o wywłaszczeniu i odszkodowaniu oraz ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. 2015 r. poz. 469). Dokumentacja wywłaszczeniowa tj. orzeczenia o wywłaszczeniu i odszkodowaniu, rejestry pomiarowe oraz operat z wywłaszczenia nr 110/1/71/63 znajdują się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i będą udostępniane wykonawcy niżej wymienionych zadań. Przy realizacji zlecenia należy uwzględnić również operaty z rozgraniczenia i wznowienia granic rzeki Narew nr 027.015-8/1999 oraz nr 027.015-6/1999 (Opracowanie dokumentacji geodezyjnej rozpoznanego stanu prawnego obszaru wywłaszczenia Zalewu Zegrzyńskiego od mostu w Pułtusku na rzece Narew do granicy woj. ciechanowskiego i woj. warszawskiego).

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 usługę, spełniającą wymogi Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu min. 1 głównej usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę o wartości co najmniej 10 000,00 zł w stosunku do zadań nr 1, 2 i 4 oraz o wartości co najmniej 14 000,00 zł w stosunku do zadania nr 3, polegającą na regulacji stanu prawnego nieruchomości, według wzoru na załączniku nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie należy wykazać odrębną usługę na każde z zadań (tzn. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać, że wykonał 2, 3 lub 4 rożne usługi odpowiadające wymogom Zamawiającego). Dowodami są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia - wykaz osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w zakresie 1 i 2 każda, wynikające z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (DZ. U. z 2015 r. poz. 520, ze zm.) - według wzoru załącznik 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje min. 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 i art. 24, których wzór stanowi załącznik 1 i 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty, Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 3 do SIWZ, Wykaz głównych usług - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94

  • 2 - termin wykonania - 6

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) przedłużenia, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mających wpływ na termin wykonania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - kancelaria, budynek A, I piętro, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Pogorzelec, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 222/3 o pow. 134,5885 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowując powyższą dokumentację należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Pogorzelec, gm. Pokrzywnica, zgodnie z operatem nr 027.027-68/2001 oraz przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Stawinoga, gm. Zatory, zgodnie z operatem nr 665.020-52/2005 oraz w operatach jednostkowych. Nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew wydzielić z działki nr 222/3 o pow. 134,5885 ha położonej w Pogorzelcu bez wznowienia granic. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94

    • 2. termin wykonania - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Karniewek, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 237/1 o pow. 130,5402 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granicę działki nr 237/1 w Karniewku, która na odcinku ok. 72 m przylega do obrębu PGR Zatory tj. działki nr 2/11 o pow. 1,91 ha oraz która przylega do działki nr 450/4 (pow. 0,4055 ha) położonej w obr. Burlaki, należy wznowić i pomierzyć zgodnie z operatem z wywłaszczenia nr 140/1/71/63 oraz przygotować dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków. Przy opracowaniu dokumentacji w pozostałej części, należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Karniewek, gm. Pokrzywnica, zgodnie z operatem nr 027.008-73/2009, przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Burlaki, gm. Zatory zgodnie z operatem nr 665.003-39/2006 oraz przy modernizacji gruntów i budynków w obrębie Zatory, gm. Zatory zgodnie z operatem nr 665.025-67/2011. Z działki nr 237/1 o pow. 130,5402 ha położonej w Karniewku należy wydzielić nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94

    • 2. termin wykonania - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Gzowo, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 229/7 o pow. 132,7511 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W celu ustalenia granicy działki nr 229/7 należy pomierzyć działki oznaczone numerami: 142, 144, 146, 148, 150, 152, 154, 156, 158, 161, 183, 13/9, 13/10, 13/11, 14/5, 14/1, 162, 163, 164, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 175, 176, 177, 182, 178, położone w obrębie Kruczy Borek, o łącznej powierzchni 16,2501 ha oraz działkę nr 229/6 o pow. 0,5829 ha położoną w obrębie Gzowo. Przy pomiarze wykorzystać dokumentację z wywłaszczenia (operat nr 140/1/71/63). Ponadto, opracowując powyższą dokumentację należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Gzowo, gm. Pokrzywnica zgodnie z operatem nr 027.007-74/2001, przy modernizacji gruntów i budynków w obrębie Burlaki, gm. Zatory zgodnie z operatem nr 665.003-39/2006 oraz przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obr. Śliski gm. Zatory zgodnie z operatem nr 072-28/2012. Należy wydzielić z działki nr 229/7 o pow. 132,7511 ha położonej w Gzowie, nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94

    • 2. termin wykonania - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Strzyże, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 63/1 o pow. 51,8254 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy wznowić, zgodnie z operatem z wywłaszczenia nr 140/1/71/63, granicę działki nr 63/1 w Strzyżach z działkami nr 101/3, 102/2, 102/3, 103/5, 104/1, 105/1, 106/3, 108/1 i 109/1 o łącznej powierzchni 2,0185 ha położonymi w obrebie Strzyże oraz przygotować dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków. W pozostałej części, przy opracowaniu powyższej dokumentacji, należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Strzyże, gm. Pokrzywnica zgodnie z operatem nr 032.030-40/2012. Należy wydzielić z działki nr 63/1 o pow. 51,8254 ha położonej w Strzyżach nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94

    • 2. termin wykonania - 6

STAROSTA

/-/ Jan Zalewski

__________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

- Załączniki graficzne - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-31 11:48:30
  • Liczba odsłon: 723
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10388876]

przewiń do góry