Nr sprawy: GGN.272.1.2015
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk:
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ CZĘŚĆ I pn.: Opracowanie
dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości -
rzeka Narew
Numer ogłoszenia: 195050 - 2015; data
zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266, faks 23 6925277.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ CZĘŚĆ I pn.: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości - rzeka Narew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego rzeki Narew, obejmującej ustalenie lub wznowienie granic nieruchomości. 2.Zamówienie obejmuje: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego (założenia ksiąg wieczystych) nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa (rzeka Narew). Przy opracowaniu dokumentacji geodezyjnej należy: w obrębach, w których przeprowadzona była modernizacja ewidencji gruntów i budynków przyjąć granice rzeki Narew ustalone przy modernizacji. w obrębach, w których nie została przeprowadzona modernizacja ewidencji gruntów i budynków wznowić granice rzeki Narew zgodnie z operatem z wywłaszczenia nr 110/1/71/63, przy udziale wszystkich właścicieli nieruchomości sąsiednich. Podstawą do regulacji stanu prawnego rzeki Narew są orzeczenia o wywłaszczeniu i odszkodowaniu oraz ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. 2015 r. poz. 469). Dokumentacja wywłaszczeniowa tj. orzeczenia o wywłaszczeniu i odszkodowaniu, rejestry pomiarowe oraz operat z wywłaszczenia nr 110/1/71/63 znajdują się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i będą udostępniane wykonawcy niżej wymienionych zadań. Przy realizacji zlecenia należy uwzględnić również operaty z rozgraniczenia i wznowienia granic rzeki Narew nr 027.015-8/1999 oraz nr 027.015-6/1999 (Opracowanie dokumentacji geodezyjnej rozpoznanego stanu prawnego obszaru wywłaszczenia Zalewu Zegrzyńskiego od mostu w Pułtusku na rzece Narew do granicy woj. ciechanowskiego i woj. warszawskiego).
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 usługę, spełniającą wymogi Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu min. 1 głównej usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę o wartości co najmniej 10 000,00 zł w stosunku do zadań nr 1, 2 i 4 oraz o wartości co najmniej 14 000,00 zł w stosunku do zadania nr 3, polegającą na regulacji stanu prawnego nieruchomości, według wzoru na załączniku nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie należy wykazać odrębną usługę na każde z zadań (tzn. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać, że wykonał 2, 3 lub 4 rożne usługi odpowiadające wymogom Zamawiającego). Dowodami są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia - wykaz osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w zakresie 1 i 2 każda, wynikające z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (DZ. U. z 2015 r. poz. 520, ze zm.) - według wzoru załącznik 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje min. 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 i art. 24, których wzór stanowi załącznik 1 i 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty, Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 3 do SIWZ, Wykaz głównych usług - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 94
2 - termin wykonania - 6
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) przedłużenia, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mających wpływ na termin wykonania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska
5, 06-100 Pułtusk - Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - kancelaria, budynek A, I piętro, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Pogorzelec, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 222/3 o pow. 134,5885 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowując powyższą dokumentację należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Pogorzelec, gm. Pokrzywnica, zgodnie z operatem nr 027.027-68/2001 oraz przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Stawinoga, gm. Zatory, zgodnie z operatem nr 665.020-52/2005 oraz w operatach jednostkowych. Nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew wydzielić z działki nr 222/3 o pow. 134,5885 ha położonej w Pogorzelcu bez wznowienia granic. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 94
2. termin wykonania - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Karniewek, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 237/1 o pow. 130,5402 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Granicę działki nr 237/1 w Karniewku, która na odcinku ok. 72 m przylega do obrębu PGR Zatory tj. działki nr 2/11 o pow. 1,91 ha oraz która przylega do działki nr 450/4 (pow. 0,4055 ha) położonej w obr. Burlaki, należy wznowić i pomierzyć zgodnie z operatem z wywłaszczenia nr 140/1/71/63 oraz przygotować dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków. Przy opracowaniu dokumentacji w pozostałej części, należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Karniewek, gm. Pokrzywnica, zgodnie z operatem nr 027.008-73/2009, przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Burlaki, gm. Zatory zgodnie z operatem nr 665.003-39/2006 oraz przy modernizacji gruntów i budynków w obrębie Zatory, gm. Zatory zgodnie z operatem nr 665.025-67/2011. Z działki nr 237/1 o pow. 130,5402 ha położonej w Karniewku należy wydzielić nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 94
2. termin wykonania - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Gzowo, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 229/7 o pow. 132,7511 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W celu ustalenia granicy działki nr 229/7 należy pomierzyć działki oznaczone numerami: 142, 144, 146, 148, 150, 152, 154, 156, 158, 161, 183, 13/9, 13/10, 13/11, 14/5, 14/1, 162, 163, 164, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 175, 176, 177, 182, 178, położone w obrębie Kruczy Borek, o łącznej powierzchni 16,2501 ha oraz działkę nr 229/6 o pow. 0,5829 ha położoną w obrębie Gzowo. Przy pomiarze wykorzystać dokumentację z wywłaszczenia (operat nr 140/1/71/63). Ponadto, opracowując powyższą dokumentację należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Gzowo, gm. Pokrzywnica zgodnie z operatem nr 027.007-74/2001, przy modernizacji gruntów i budynków w obrębie Burlaki, gm. Zatory zgodnie z operatem nr 665.003-39/2006 oraz przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obr. Śliski gm. Zatory zgodnie z operatem nr 072-28/2012. Należy wydzielić z działki nr 229/7 o pow. 132,7511 ha położonej w Gzowie, nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 94
2. termin wykonania - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Strzyże, gm. Pokrzywnica, oznaczonej jako dz. nr 63/1 o pow. 51,8254 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy wznowić, zgodnie z operatem z wywłaszczenia nr 140/1/71/63, granicę działki nr 63/1 w Strzyżach z działkami nr 101/3, 102/2, 102/3, 103/5, 104/1, 105/1, 106/3, 108/1 i 109/1 o łącznej powierzchni 2,0185 ha położonymi w obrebie Strzyże oraz przygotować dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów i budynków. W pozostałej części, przy opracowaniu powyższej dokumentacji, należy przyjąć granice nieruchomości ustalone przy modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Strzyże, gm. Pokrzywnica zgodnie z operatem nr 032.030-40/2012. Należy wydzielić z działki nr 63/1 o pow. 51,8254 ha położonej w Strzyżach nieruchomości objęte orzeczeniami o wywłaszczeniu i odszkodowaniu pod rzekę Narew. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 94
2. termin wykonania - 6
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
__________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz
- Załączniki graficzne - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-31 11:48:30
- Liczba odsłon: 743
- Historia dokumentu: