Starosta Pułtuski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Pułtusku
DYREKTOR WYDZIAŁU FINANSÓW - GŁÓWNY KSIĘGOWY
STAROSTWA POWIATOWEGO
Nr ogłoszenia: OR-4/06
1. Osoba ubiegająca sie o zatrudnienie musi spełniać wymagania niezbędne do zatrudnienia na stanowisku zgodne z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (DzU Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),
a także posiadać obywatelstwo polskie, nie być karana za przestępstwa popełnione umyślnie, cieszyć się nieposzlakowaną opinią oraz posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
– studia podyplomowe w zakresie rachunkowości
– znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (DzU Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.)
– znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (DzU z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.)
– znajomość innych przepisów dotyczących finansów i rachunkowości
– umiejętność obsługi komputera.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór.
– opracowywanie projektu budżetu Powiatu
– sporządzanie sprawozdawczości finansowo – budżetowej
– ocena prawidłowości opracowania projektów budżetu jednostek organizacyjnych Powiatu
– prowadzenie rachunkowości budżetu powiatu
– nadzorowanie prowadzenia dokumentacji płacowej, wypłacanych świadczeń z ubezpieczenia społecznego, obsługi kasowej i inwentaryzacji
– kontrola finansowa jednostek organizacyjnych Powiatu
– rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych
– opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
– nadzorowanie obsługi finansowej inwestycji i dokonywanie ich rozliczeń
– koordynowanie windykacji należności budżetowych starostwa
– koordynowanie i nadzór nad zadaniami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych i Funduszy Spójności.
4. Zainteresowane osoby prosimy o składanie następujących dokumentów:
– list motywacyjny
– kwestionariusz osobowy
– kopie świadectw pracy
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub posiadanie wymaganych kwalifikacji
– zaświadczenie o stanie zdrowia wystawione przez lekarza medycyny pracy
– oświadczenie dotyczące karalności i toczących się postępowań karnych.
Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone “za zgodność z oryginałem” przez uprawnioną osobę.
5. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązuje się stosunek pracy na czas nieokreślony z wynagrodzeniem miesięcznym około 3.200,00 zł.
Wymagane dokumenty można składać:
– w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, budynek A, pok. nr 16
– na adres: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
w terminie 14 dni od daty publikacji niniejszego ogłoszenia z dopiskiem “NABÓR”.
Ogłoszenie o naborze jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Pułtusku www.bip.powiatpultuski.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego ul. Białowiejska 5, budynek A, I piętro.
O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze może zostać zakończony bez wyłonienia kandydata lub unieważniony w każdym czasie bez podania przyczyn.
Tadeusz Nalewajk
Starosta Pułtuski
Prosimy o podpisanie oświadczenia:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (DzU z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Rzepkowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-18 10:25:49
- Liczba odsłon: 547
- Historia dokumentu: