OR. 3421-26/06

 

Starostwo Powiatowe w Pułtusku 

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „Zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pułtusku – nr 2”

 

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Starostwo Powiatowe w Pułtusku

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

NIP: 568-14-17-174      REGON: 130379970

Telefon: (023) 692 33 50 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

BIP: www.starostwopultusk.bip.pl

e- mail: informatyk@powiatpultuski.pl

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:

 

Pakiet Nr 1. – monitor LCD CPV-30231250-4

Pakiet Nr 2. – drukarka laserowa monochromatyczna CPV-30233231-9

Pakiet Nr 3. – drukarka laserowa monochromatyczna – sieciowa CPV-30233231-9

Pakiet Nr 4. – drukarka kolorowa atramentowa formatu A3 – sieciowa CPV-30233234-0

Pakiet Nr 5. – oprogramowanie systemowe CPV-30241500-5

Pakiet Nr 6. – zasilanie awaryjne UPS CPV-29850000-2

Pakiet Nr 7. – oprogramowanie biurowe CPV-30241600-6

 

na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych przynajmniej na jeden z siedmiu pakietów.

 

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą część zamówienia (jeden Pakiet lub dowolną liczbę Pakietów) lub jedna ofertę na całość zamówienia (siedem Pakietów).

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

4. Wymagany termin realizacji zamówienia : 14 dni od daty podpisania umowy

5. Wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

6. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie:

-         drogą elektroniczną na stronach BIP www.bip.powiatpultuski.pl

-         drogą elektroniczną e-mail informatyk@powiatpultuski.pl

-         za pośrednictwem poczty

-          w siedzibie Zamawiającego wejście E, parter , pokój nr 8

 

7. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) w sprawach formalnych: Marianna Permanicka  tel. (23) 692 59 92, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 16.00

 

b) w sprawach technicznych: Grzegorz Rzepkowski tel. (23) 6920351, od poniedziałku do piątku,  w godz. od 9.00 do 16.00

 

8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 10 października 2006 roku o godz. 9:00

 

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 października 2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
     nr 14 (Sala Narad) o godz. 9.15.

11. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

12. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto w PLN, za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

Zamawiający będzie oceniał oferty wg kryterium ceny dla każdego Pakietu oddzielnie, bez względu na liczbę pakietów objętych daną ofertą.

 

Oferta spełniająca warunki niniejszego postępowania z najniższą ceną na dany Pakiet otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania zostanie przypisana proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

 

13. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

15. Ogłoszenie zostało wysłane do:

Portalu Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 02.10.2006r.

 

 

 

Pułtusk, 02.10.2006 r.

 

--------------------------

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

załącznik nr 1 - formularz ofertowy - pobierz

załącznik nr 2 - oświadczenie o niezaleganiu z opłatami - pobierz

załącznik nr 3 - oświadczenie w trubie art. 22 - pobierz

załącznik nr 4 - oświadczenie w trybie art. 44 - pobierz

załącznik nr 5 - zdolność finansowa - pobierz

załącznik nr 6 - akceptacja wzoru umowy - pobierz

załącznik nr 7 - tajemnica przedsiębiorstwa - pobierz

załącznik nr 8 - szczegółowa wycena - pobierz

załącznik nr 9 - gwarancja - pobierz

załącznik nr 10 - specyfikacja techniczna - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzegorz Rzepkowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Rzepkowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-02 16:43:16
  • Liczba odsłon: 570
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9901843]

przewiń do góry