OR.3421-30/2006
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „Dostarczenie ciepła dla zabezpieczenia wykonawstwa robót technicznych
i budowlano – montażowych”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729
Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77
Internet: www.powiatpultuski.pl , www.bip.powiatpultuski.pl
e- mail: or@powiatpultuski.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV – 23122100-9
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego (lekkiego) w sezonie grzewczym 2006/2007 do kotłowni budowanego szpitala w Pułtusku, ul. Bartodziejska 48, 06-102 Pułtusk.
-
spełniającego wymagania normy PN-C-96024 dla gatunku L-1 i posiadającego następujące parametry:
a) gęstość w temperaturze 15 C nie wyższa niż 860 kg/m3
b) zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m
c) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg
d) temperatura zapłonu min. 56 o C
e) zawartość wody max. 200 mg/kg
f) oraz inne określone w powyższej normie.
Przewidywana ilość dostarczonego oleju w sezonie ogółem: 50.000 l, trzy sukcesywne dostawy.
W zależności od warunków atmosferycznych ilość dostarczonego oleju opałowego może ulec zmniejszeniu.
-
przewiduje się dostawę oleju w trzech częściach w ciągu 12 godzin od chwili zamówienia złożonego w formie pisemnej,
-
przy każdej dostawie wymagany jest atest jakości,
-
dostawa na koszt dostawcy,
-
płatność przelewem w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.
Kotłownia posiada 6 zbiorników na olej opałowy o pojemności 5.000 litrów każdy oraz złącze zewnętrzne do tankowania oleju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2007 r.
4. Wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
-
Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl
Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni SIWZ bezpłatnie drogą pocztową lub w siedzibie Zamawiającego pokój nr 11 wejście A, I piętro w budynku głównym.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Marianna Permanicka tel.(23) 692 59 92, w godzinach 8.00-15.00
Agnieszka Kaczmarczyk tel.(23) 692 59 92, w godzinach 8.00-15.00
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi
-
nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych
-
spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
dysponują zapleczem technicznym w zakresie środków transportu – przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników z aktualną legalizacją instalacji pomiarowych licznika wlewu oleju
-
wymagany termin płatności faktur 30 dni od daty wystawienia faktury
-
dostarczą na własny koszt olej opałowy w 3 sukcesywnych dostawach w ciągu 12 godzin od chwili złożonego zamówienia.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku
ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 16 listopada 2006 roku o godz.10 00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 listopada 2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 o godz. 10.30.
-
Termin związania z ofertą wynosi
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.
-
Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Sposób obliczenia ceny oferty określa formularz SIWZ.
-
Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
-
Ogłoszenie zostało wysłane do: Portalu Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 08.11.2006 r.
Pułtusk, 08.11.2006 r.
TADEUSZ NALEWAJK
STAROSTA PUŁTUSKI
__________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
- załącznik Nr 1 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 2 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 3 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 4 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 5 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 6 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 7 do SIWZ - pobierz
- załącznik Nr 8 do SIWZ - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-11-09 13:34:11
- Liczba odsłon: 1408
- Historia dokumentu: