OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez
Zarząd Powiatu w Pułtusku
06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5
woj. Mazowieckie, tel.(023) 692 12 66, fax.(023) 692 52 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie dróg, placów postojowych oraz zieleni na terenie budowanego Szpitala w Pułtusku”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie dróg, placów postojowych, chodników, niwelacji terenu oraz zieleni na terenie budowanego Szpitala w Pułtusku.
Zakres robót obejmuje:
-
Roboty ziemne 1500 m3 , 20000 m2
-
Nawierzchnie drogowe z kostki betonowej 8057 m2
-
Chodniki z kostki betonowej 2338,75 m2
-
Nawierzchnie drogowe z asfaltu 1746 m2
-
Wykonanie trawników 17 550 m2
-
Dostosowanie istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej do projektowanych rzędnych drogowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 23 31 20 – 6; 45 23 32 22 - 1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 30.09.2008 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. Z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
-
Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC;
-
Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
i ubezpieczenia OC; -
W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieni oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali ją
z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie dróg o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2 oraz wykonanie dróg o nawierzchni z asfaltu
o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 . -
Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. złotych.
-
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
-
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 – 2 ustawy. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 8) Wykaz personelu kierowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 9) Dokumenty stwierdzające, że wskazana kadra kierownicza odpowiedzialna za wykonanie zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC, 10) Wykaz zawierający wykonane przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 11) Dokumenty potwierdzające, że wykonane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej – dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Polisa ubezpieczeniowa
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06 – 100 Pułtusk – pokój Nr 11
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku,
ul Białowiejska 5, 06 – 100 Pułtusk – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie wysłano do BZP dnia : 26.07.2007 r.
Pułtusk, 26.07.2007 r.
Tadeusz Nalewajk
Starosta Pułtuski
_________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
2) Specyfikacje Techniczne:
- wymagania ogolne - pobierz
- roboty ziemne; wymagania ogolne - pobierz
- wykonanie wykopow w gruntach I - V kategorii - pobierz
- podbudowa z kruszyw; wymagania ogolne - pobierz
- plantowanie - pobierz
- krawezniki betonowe - pobierz
- chodnik z brukowej kostki betonowej - pobierz
- betonowe obrzeża chodnikowe - pobierz
3) Przedmiary robot:
- budowlano - drogowa - pobierz
- sanitarna, kanalizacja - pobierz
- sanitarna, studzienki - pobierz
- uksztaltowanie terenu - pobierz
- trawniki - pobierz
4) Projekt budowlany - pobierz
- rysunek nr 1 - pobierz
- rysunek nr 2 - pobierz
- rysunek nr 3 - pobierz
- rysunek nr 4 - pobierz
- rysunek nr 5 - pobierz
- rysunek nr 6 - pobierz
- rysunek nr 7 - pobierz
__________________________________________________________________________
WYJAŚNIENIA związane z treścią SIWZ
- Wyjaśnienie Nr 1 z dnia 13 sierpnia 2007 r. - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-13 14:32:23
- Liczba odsłon: 1092
- Historia dokumentu: