Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
ogłasza przetarg nieograniczony
na dostawę leków dla potrzeb DPS Obryte.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, fax 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu stanowi załącznik nr. 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 zgodnie z przepisami uPzp, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 uPzp, złożą ważną przygotowaną zgodnie z zapisami SIWZ ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89ust. 1 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców. Będzie odbywać się wg. formuły spełnia- nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musie złożyć -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym ( z adnotacja dotyczącą dystrybucji wyrobu medycznego) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie wykonawcy że oferowany asortyment spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r.o wyrobach medycznych (Dz. U. nr.93 poz 896 z późn. zm.) i posiada odpowiedni dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. -Formularz cenowy oferty w treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. -Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisany wzór umowy w treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Obryte 07-215 Obryte Administracja pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem Administracja - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




                                                                                       Dyrektor
                                                                           Domu Pomocy Społecznej
                                                                                    w Obrytem
                                                                                mgr Jan Zalewski


Załączniki:

1.siwz_07.2008r..pdf

2.zalacznik_nr_1_07.2008r..pdf

3.zalacznik_nr2_07.2008r..pdf

4.zalacznik_nr_3_07.2008r..pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-25 16:24:09
  • Liczba odsłon: 568
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10388631]

przewiń do góry