ogłasza przetarg nieograniczony
na dostawę leków dla potrzeb DPS Obryte.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, fax 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu stanowi załącznik nr. 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres w miesiącach:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 zgodnie z przepisami uPzp, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 uPzp, złożą ważną przygotowaną zgodnie z zapisami SIWZ ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89ust. 1 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców. Będzie odbywać się wg. formuły spełnia- nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musie złożyć -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym ( z adnotacja dotyczącą dystrybucji wyrobu medycznego) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie wykonawcy że oferowany asortyment spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r.o wyrobach medycznych (Dz. U. nr.93 poz 896 z późn. zm.) i posiada odpowiedni dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. -Formularz cenowy oferty w treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. -Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisany wzór umowy w treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Obryte 07-215 Obryte Administracja pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem Administracja - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem
mgr Jan Zalewski
Załączniki:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-25 16:24:09
- Liczba odsłon: 591
- Historia dokumentu: