ZDP/05/08/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
                         06 – 100 Pułtusk ul. 3 Maja 20
                        woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 85 77,  fax. (0 23) 692 85 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 4407W Gródek- Obryte- Pułtusk miejscowości Psary od km 28+149 do km 30+135” 
II.1.2)   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane/ nie przysługuje odwołanie.
II.1.3)   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika  w miejscowości Psary od km 28+149 do km 30+135 na długości 1986mb i szerokości 1,5m. 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2)  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Ustala się wymagany termin wykonania całości zamówienia  do dnia 30 listopada 2008r. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się                 o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem -  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
a) kierownik budowy: posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego wraz z aktualną polisą ubezpieczenia OC,

3) Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ .
4) Oświadczenie (z art. 24 ust. 1 – 2) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr  4 do niniejszej SIWZ              
5) Wykonawca musi zapewnić stałą kontrolę laboratoryjną (zagęszczenia gruntu)( dołączyć pisemną informację lub inny dokument potwierdzający zapewnienie stałej kontroli laboratoryjnej),
6) w latach 2005-2007, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty drogowe o łącznej wartości i zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu oraz potwierdzi to dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością (przez zamówienie porównywalne należy rozumieć roboty drogowe o wartości nie mniejszej niż  cena ofertowa),
7) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), w latach 2005-2007,  a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie.
8) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik nr 8 do SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.:
- zagęszczarki,
- koparki,
- inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia.
9) Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel:
a) kierownik budowy - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego   w kierowaniu budową (wg załącznika nr 6 do SIWZ),
10)  Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w  latach 2005-2007, a  jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót drogowych o łącznej  wartości i zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu (należy również dołączyć potwierdzenie Zamawiających należytego wykonania zamówień)  


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:   www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. 3 Maja 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja                              o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 r. godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk,
ul .3 Maja 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 09.09.2008r pod numerem 208013-2008-09-09


Pułtusk, dnia 09.09.2008r.    

                                                                                  Dyrektor

                                                                                  Kazimierz Strzyżewski

ZAŁĄCZNIKI:

1.siwz_psary.pdf

2.czesc_ii_umowa_psary.pdf

3.przedmiar_robot_chodnik_psary.pdf

4.kosztorys_ofertowy_chodnik_psary.pdf

5.opis_techniczny.pdf
6.plan_sytuacyjny.pdf

7.mapa_psary.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-09 12:26:52
  • Liczba odsłon: 569
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450644]

przewiń do góry