Dostawa pieczywa dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.
Numer ogłoszenia: 311819 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chleb mazowiecki 600g ,40200 szt 2 Chleb mazowiecki (krojony) 600g, 3600 szt 3 Bułka wrocławska 350g, 15000 szt 4 Bułka wrocławska ( krojona) 350g, 10000 szt 5 Chleb razowy ( krojony) 500g, 2200szt 6 Chleb ze słonecznikiem 500g, 50szt 7 Drożdżówki 100g, 500 szt 8 Bułka tarta 500g, 1200 szt 9 Bułki kajzerki 80g, 800 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1, podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp 3.Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: jest niezgodna z ustawą, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawiera błędy w obliczeniu ceny, Wykonawca w terminie 3 dni od dnie doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych składa on następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Pzp, według wzoru będącego Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A. 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : 1.Oferta winna zawierać : oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. IV. Dokumenty i załączniki składające się na ofertę: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony i podpisany przez osobę ( osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń w imieniu oferenta, Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, podpisane przez osobę ( osoby) upoważnioną - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4.Podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5.Aktualne odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , 8.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. V. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,za zgodność z oryginałem. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte Administracja Blok H pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte Administracja Blok H pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)



                                                                                                Dyrektor
                                                                                   Domu Pomocy Społecznej
                                                                                              w Obrytem
                                                                                       mgr Jan Zalewski

Dokumenty do pobrania:
1.siwz_13.11.08.pdf
2.zalacznik_nr_1_13.11.08.pdf
3.zalacznik_nr_2_13.11.08.pdf
4.zalacznik_nr_3_13.11.08.pdf
5.zalacznik_nr__4_13.11.08.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-13 14:23:45
  • Liczba odsłon: 419
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9871147]

przewiń do góry