OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe
w Pułtusku
06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5
woj. Mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa tablic rejestracyjnych w 2009 roku”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2009 – samochodowych zwyczajnych, samochodowych do przyczep, motocyklowych (ciągnikowych), motorowerowych, samochodowych zabytkowych, badawczych, indywidualnych, wtórników tablic rejestracyjnych, tymczasowych: samochodowych, motocyklowych i motorowerowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 31.12.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
uzyskali zezwolenie zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (j.t. DzU z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:
-
Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru wraz z “Tabelą wyceny przedmiotu zamowienia”,
-
Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 1
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2
-
Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3 -
Oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 4
-
Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5
-
Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6
-
Oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 7
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
-
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
-
W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).
-
Zezwolenia wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych udzielone Wykonawcy
na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(j.t. DzU z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul Białowiejska 5, 06 – 100 Pułtusk – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.11..2008 r. pod numerem 326689-2008
Pułtusk, 21.11.2008 r.
STAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
____________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
- Formularz ofertowy - pobierz
- załącznik nr 1 - pobierz
- załącznik nr 2 - pobierz
- załącznik nr 3 - pobierz
- załącznik nr 4 - pobierz
- załącznik nr 5 - pobierz
- załącznik nr 6 - pobierz
- załącznik nr 7 - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-21 14:44:54
- Liczba odsłon: 620
- Historia dokumentu: