OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

OR. 3421-11/08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe

w Pułtusku

06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

woj. Mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa materiałów biurowych w 2009 roku”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk materiałów biurowych w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2009 r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2009 r. według asortymentu w ilościach określonych
w załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ) lub innych produktów równoważnych w zakresie asortymentu określonego w formularzu ofertowym.

Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego (należy złożyć stosowne oświadczenie).

Ponadto w przypadku przedstawienia w ofercie równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek warunkiem jest, aby oferowany asortyment był wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnie z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi i posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami wykonanymi zgodnie z normami np. STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 lub równoważnymi).

W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i kserokopiarek w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 lit. j, k SIWZ, stosownych testów i certyfikatów.

  1. Dostawa materiałów biurowych nastąpi na koszt Oferenta w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu.

  2. Termin realizacji zamówienia – wymagany termin do 3 dni od daty złożenia zamówienia.

  3. Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - 7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 31.12.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  2. posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:

a) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji

b) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru wraz z załącznikiem,

  2. Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 1

  3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2

  4. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
    w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3

  5. Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 4

  6. oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5

  7. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6

  8. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 7

  9. oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest dobrej jakości i spełniają wymagania określone przez Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8

  10. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  11. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

  12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

  13. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

  14. Testy wydajności dla tonerów równoważnych wykonanych zgodnie z normami np.: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 lub równoważnymi – w przypadku rozwiązań równoważnych

  15. Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega godnie z normami ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi – w przypadku rozwiązań równoważnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul Białowiejska 5, 06 – 100 Pułtusk – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.12.2008 r. pod numerem 358911 - 2008

Pułtusk, 10.12.2008 r.

STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

_____________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Formularz Ofertowy - pobierz

- Załącznik do Formularz Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 2 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 3 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 4 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 5 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 6 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 7 do Formularza Ofertowego - pobierz

- Załącznik Nr 8 do Formularza Ofertowego - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-10 14:53:01
  • Liczba odsłon: 427
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9868517]

przewiń do góry