OR. 3421 – 3/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

                         06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

                        woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66,  fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostarczenie ciepła dla zabezpieczenia zamontowanych urządzeń i prawidłowego wykonawstwa robót technologicznych i budowlano – montażowych dla budowanego szpitala w Pułtusku w 2009 roku” 

II.1.2)   Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3)   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego (lekkiego) do kotłowni budowanego szpitala w Pułtusku, ul. Bartodziejska, 06-102 Pułtusk spełniającego wymagania normy PN-C-96024 dla gatunku L-1 i posiadającego następujące parametry:

a) gęstość w temperaturze 15 C nie wyższa niż 860 kg/m3

b) zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m

c) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg

d) temperatura zapłonu min. 56 o C

e) zawartość wody max. 200 mg/kg

f) oraz inne określone w powyższej normie.

            Przewidywana ilość dostarczonego oleju w sezonie ogółem: 50.000 litrów. 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

 

II.2)  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Ustala się wymagany termin wykonania całości zamówienia od daty zawarcia umowy do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 30 kwietnia 2009 r. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

1)     są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

2)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

3)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

5)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

·                     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się                 o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:

1.       Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1.

2.       Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 2.

3.       Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3.

4.       Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
 w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 4.

5.       oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5

6.       Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6

7.       Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 7

8.       Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 8

9.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

10.   Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.).

11.   Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z  przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

12.   W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

13.   W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

14.   Informację o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni – przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników wraz z systemem pomiarowym (dot. rozdziale VIII pkt 3 SIWZ).

15.   polisa potwierdzająca iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:   www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego,                   06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja                              o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 r. godzina 11:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5,      – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 23.01.2009 r. pod numerem  7970 -2009.

 

Pułtusk, 23.01.2009 r.

 

STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

__________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- załącznik nr 1 - pobierz

- załącznik nr 2 - pobierz

- załącznik nr 3 - pobierz

- załącznik nr 4 - pobierz

- załącznik nr 5 - pobierz

- załącznik nr 6 - pobierz

- załącznik nr 7 - pobierz

- załącznik nr 8 - pobierz

- załącznik nr 9 - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-23 12:08:14
  • Liczba odsłon: 586
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9883004]

przewiń do góry