OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej gminy Winnica

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: województwo: mazowieckie (14),

powiat: Pułtuski (1424),

jednostka ewidencyjna: WINNICA (142406_2),

  • a) Powierzchnia jednostki ewidencyjnej (gminy): 11 508,35ha.

  • b) Przewidywana liczba jednostek rejestrowych : 2204.

  • c) Przewidywana liczba działek : 5788

  • d) Przybliżona liczba budynków : 3207


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): (CPV 71354300-7 – Usługi badań katastralnych )

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: ...nie......

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: ..nie...........

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: ....nie.........

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Ustala się wymagany termin wykonania, od daty zawarcia umowy do dnia 30 października 2010r. Do dnia 30 listopada 2009r. należy wykonać co najmniej 25% całości prac objętych umową.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. Ustala się wadium w wysokości 5 000 zł , słownie: pięć tysięcy złotych ,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn.
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

  6. prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.),

  7. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm.),

8) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością minimum jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcę, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została należycie wykonana ( przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością założenia ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia),

9) minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm., każda z osób posiadających uprawnienia 1 i 2 musi być pracownikiem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony lub być właścicielem, bądź współwłaścicielem firmy, w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym,

10) akceptują termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego,

11) akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w niniejszej Specyfikacji ,

12) sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 ustawy pzp.

III.2.2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
    z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,

  • W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a),

  • W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

  • Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1

  • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2

  • Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp., wypełnione wg wzoru – załącznik nr 3

  • Wykaz osób i podmiotów przewidzianych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zakres uprawnień zawodowych, staż pracy, zajmowane stanowisko, forma zatrudnienia, dyplom ukończenia studiów wyższych) - minimum 3 osoby muszą posiadać uprawnienia w zakresie 1 i 2 i być zatrudnione na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony lub być właścicielem, bądź współwłaścicielem firmy , w tym dwie osoby muszą posiadać wyższe wykształcenie - załącznik nr 4 . W celu potwierdzenia wpisanych danych należy dołączyć poświadczone przez upełnomocnionego przedstawiciela podmiotu:

- kopie świadectw nadania uprawnień w zakresie 1 i 2 dla minimum 3 osób wykazanych

do realizacji przedmiotu zamówienia

- kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej dla minimum dwóch osób z

uprawnieniami w zakresie 1 i 2.

  • Wykaz niezbędnego zaplecza technicznego, którym dysponuje wykonawca zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 – „Potencjał sprzętowy i produkcyjny”

  • Wykaz wykonanych robót geodezyjno-kartograficznych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością założenia ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia) - (załącznik nr 6).

  • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7).

  • Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 8

  • Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
    w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania ofert: do dnia 05 sierpnia 2009r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Pułtusk, 24.07.2009 r.

W/z Starosty

Witold Saracyn

Wicestarosta

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

z dnia 24.07.2009 r. pod numerem 252468 - 2009.

_______________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- załącznik nr 1 - pobierz

- załącznik nr 2 - pobierz

- załącznik nr 3 - pobierz

- załącznik nr 4 - pobierz

- załącznik nr 5 - pobierz

- załącznik nr 6 - pobierz

- załącznik nr 7 - pobierz

- załącznik nr 8 - pobierz

- załącznik nr 9 - pobierz

- załącznik nr 10 - pobierz

- załącznik nr 11 - pobierz

- Arkusz danych ewidencji budynków - pobierz

- Arkusz danych ewidencji lokali - pobierz

- Załącznik graficzny - pobierz

______________________________________________________________________________

 WYJAŚNIENIE treści SIWZ

 

Pułtusk, dnia 04.08.2009 r.



GGN.7451-5/2009


do wszystkich uczestników postępowania przetargowego


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Założenie ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej
i zasadniczej gminy Winnica”

W imieniu Zarządu Powiatu w Pułtusku, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), wyjaśniam treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Założenie ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej gminy Winnica „


  1. Co oznacza, że do 30 listopada 2009 należy wykonać co najmniej 25% jakie to będą etapy prac?

Do 30 listopada 2009r. należy wykonać co najmniej 25% całości prac objętych zamówieniem. Zamawiający nie określa etapów, wykonawca decyduje o kolejności wykonania prac.


  1. Prowadzona jest dla obrębu Winnica zasadnicza mapa numeryczna, czy można ją wykorzystać, czy może ona stanowić wzór do wykonania pozostałych map, czy trzeba ją w jakiś sposób skontrolować?

Istniejącą numeryczną mapę zasadniczą obrębu Winnica należy wykorzystać oraz może ona stanowić wzór w zakresie jej zgodności z przepisami prawa, standardami technicznymi oraz warunkami SIWZ.


  1. Co z różnicami w powierzchniach działek w Ewopisie i w części graficznej?

Powierzchnie działek należy przyjąć z części opisowej ewidencji gruntów (Ewopis). W przypadkach gdy punkty graniczne obwodnicy działek zostały uprzednio ustalone i pomierzone na osnowę z odpowiednią dokładnością wynikającą z instrukcji G-4 i G-1 należy obliczyć powierzchnię ze współrzędnych, rozliczyć analitycznie klasoużytki i wprowadzić zmianę w części opisowej (Ewopis). Dodatkowo należy sporządzić raport w formie papierowej i elektronicznej (rozdział VIII pkt 2 Wytycznych Technicznych ) z analizą rozbieżności części kartograficznej i opisowej oraz podaniem sposobu ich usunięcia.


  1. Na jakie pkt. wykonać transformacje baz do układu 2000?

Transformację do układu „2000” należy wykonać w końcowej fazie opracowania. Postać elektroniczną bazy numerycznej mapy zasadniczej należy wykonać w dwóch układach tj. „ 1965” i „2000”. Zamawiający nie narzuca konkretnej metody transformacji. W bazach osnów ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej istnieją punkty II i III klasy posiadające współrzędne w układach „1965”, „1992” i „2000”.

  1. Proszę o wyjaśnienie pkt. 6.1 z wytycznych technicznych (załącznik nr 11) odnośnie pozyskiwania pkt granicznych ze współrzędnych uzyskanych w drodze uprzedniego ustalenia i pomiaru bezpośredniego. Czy zakres prac przewiduje odszukanie istniejących graniczników w terenie?


Zgodnie punktem 6.1 Wytycznych technicznych pozyskanie ( w ramach niniejszego zamówienia) współrzędnych punktów granicznych w wyniku uprzedniego ustalenia i pomiaru granic dotyczy jedynie sytuacji określonych w rozdziale II pkt 2.3 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków związanej z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacją użytków gruntowych na terenach zabudowanych i opracowaniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla gminy Winnica. W wyżej wymienionej sytuacji, jeżeli istnieje stabilizacja w terenie to należy ją uwzględnić. Przewiduje się także odszukanie stabilizacji punktów granicznych w przypadku pomiaru punktów łącznych do wpasowania rastra mapy ewidencyjnej.


  1. Czy są jakieś samodzielne lokale i jaka jest ich ilość?

W ramach prac należy założyć także ewidencję lokali. Lokalami dla których należy założyć ewidencję są samodzielne lokale w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r.o własności lokali (j.t. z 2000r. Dz.U. Nr 80, poz.903) stanowiące odrębną własność z udziałem w gruncie. Przewidywaną liczba lokali szacuje się na 113 (informacja z Urzędu Gminy w Winnicy).

  1. Proszę o wyjaśnienie pkt. VI;1;a z wytycznych technicznych (załącznik nr 11) co rozumiemy pod pojęciem obsługi zgłoszeń, i jaki jest to dzień zakończenia prac etapu I?

Zmienia się zapis w rozdziale VI pkt 1 Wytycznych Technicznych.

Jest :

„Prowadzenie mapy zasadniczej na podstawie opracowań zgłoszonych do PODGiK w terminie do dnia zakończenia prac etapu I - opracowanie numerycznej mapy zasadniczej.”

Powinno być :

„Prowadzenie mapy zasadniczej na podstawie opracowań zgłoszonych do PODGiK w terminie od dnia pobrania bazy do aktualizacji do dnia przekazania całości prac i pozytywnego odbioru”

Zmienia się zapis w rozdziale VI pkt 1 lit.a) Wytycznych Technicznych.

Jest:

„ Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych na terenie objętym zamówieniem tj. wydawanie Wykonawcom treści mapy zasadniczej w postaci analogowej lub cyfrowej. Przewidywana liczba zgłoszeń w zasięgu istniejącej numerycznej mapy (do dnia zakończenia etapu I ) - około 15-20 prac geodezyjnych.”

Powinno być:

„ Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych na terenie objętym zamówieniem tj. wydawanie Wykonawcom treści mapy zasadniczej w postaci analogowej lub cyfrowej.”


  1. Proszę o wyjaśnienie pkt. V z Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków (załącznik nr 10) odnośnie przewidywanego terminu realizacji zadania -17 miesięcy, gdy według umowy trzeba to wykonać w okresie13 miesięcy, łącznie z mapa zasadniczą?

Terminem wykonania prac, objętych zamówieniem, jest termin określony w rozdziale VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. „Ustala się termin wykonania prac od daty zawarcia umowy do dnia 30 października 2010r. Do dnia 30 listopada 2009r. należy wykonać co najmniej 25% całości prac objętych umową.”


Zamawiający, w celu zapewnienia Wykonawcom czasu niezbędnego do zapoznania się ze zmianami wynikającymi z modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, postanowił przedłużyć termin składania ofert. Nowe terminy są następujące:

Termin składania ofert: do dnia 7 sierpnia 2009roku godz.10.00.

Termin otwarcia ofert: 7 sierpnia 2009roku godz.10.30.

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.


STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-04 16:29:30
  • Liczba odsłon: 933
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450563]

przewiń do góry