KD. 3421 - 1/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe

w Pułtusku

06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

woj. Mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa tablic rejestracyjnych w 2010 roku”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2010 – samochodowych zwyczajnych, samochodowych do przyczep, motocyklowych (ciągnikowych), motorowerowych, samochodowych zabytkowych, badawczych, indywidualnych, wtórników tablic rejestracyjnych, tymczasowych: samochodowych, motocyklowych i motorowerowych.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 6

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 31.12.2010 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  2. posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. uzyskali zezwolenie zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (j.t. DzU z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),

  6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru wraz z “Tabelą wyceny przedmiotu zamowienia”,

  2. Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 1

  3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2

  4. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
    w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3

  5. Oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 4

  6. Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5

  7. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6

  8. Oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 7

  9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

  11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

  12. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

  13. Zezwolenia wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych udzielone Wykonawcy
    na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
    (j.t. DzU z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul Białowiejska 5, 06 – 100 Pułtusk – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.11..2009 r. pod numerem 407722-2009.

Pułtusk, 26.11.2009 r.

STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

_________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Formularz ofertowy - pobierz

- Załącznik nr 1 - pobierz

- Załącznik nr 2 - pobierz

- Załącznik nr 3 - pobierz

- Załącznik nr 4 - pobierz

- Załącznik nr 5 - pobierz

- Załącznik nr 6 - pobierz

- Załącznik nr 7 - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-26 14:25:26
  • Liczba odsłon: 608
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9879650]

przewiń do góry