Nr sprawy: OR. 3421 - 5/2010

Pułtusk, dn. 04.10.2010 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:

Starostwo Powiatowe w Pułtusku

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

tel. (0-23) 692 12 66

fax. (0-23) 692 52 77

www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: a.wadolna@powiatpultuski.pl

NIP 568-14-17-174

REGON: 130379970

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (z dnia 04.10.2010 r. Nr 316824-2010)

  • Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiot zamówienia: „Dostawa oleju opałowego do kotłowni Starostwa Powiatowego w Pułtusku w sezonie grzewczym 2010/2011”.

  2. Zamówienie obejmuje: dostawa w sezonie grzewczym 2010/2011 do kotłowni Starostwa Powiatowego w Pułtusku przy ul. Białowiejskiej 5 oleju opałowego (lekkiego), który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach, pod względem parametrów eksploatacyjnych jak i wymagań ochrony środowiska. Przewidywana ilość dostarczonego oleju: 35 000 l. Wymagania: dostawa w ciągu 12 godzin od chwili zamówienia złożonego w formie pisemnej; przy każdej dostawie dołączony atest jakości stwierdzający, że olej opałowy odpowiada warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2009 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2008r. Nr 221 poz. 1441 z późn. zm.); dostawa na koszt dostawcy; dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urządzenia do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego. Charakterystyka kotłowni i urządzeń: kotłownia olejowa zabezpiecza ogrzewanie trzech budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Pułtusku; parametry kotłowni 90/70oC; kocioł c.o. Buderus 120 kw, rok produkcji 1997; aparatura kontrolno-pomiarowa, termometry i manometry miejscowe; 4 zbiorniki na olej opałowy o pojemności 2 000 litrów każdy.

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  4. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Joanna Golatowska, tel.(23) 692 00 81, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania dostawy: do 30.04.2011 r.

  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) ytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ, - “Informację o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni” – załącznik nr 4 do SIWZ, "Wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia” – załącznik nr 5 do SIWZ.

  2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p. 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) koncesji, zezwolenia lub licencji,  2) wykazu wykonanej min. 1 dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę min. 25.000 litrów oleju opałowego (jedna dostawa lub łączna ilość dostaw sukcesywnych w sezonie grzewczym), 3) informacji o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni – przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników wyposażony w system pomiarowy – legalizowany licznik przepływowy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) opłaconej polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., polega na zdolności finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. , wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 4, dotyczącej tych podmiotów.

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11: 1) pkt 2 – 4 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

  1. Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 14 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 16 stosuje się odpowiednio.

  3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

  4. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.

  5. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.

  6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  7. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  8. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  9. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  10. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  11. Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  12. Terminem składania ofert jest dzień 12.10.2010 r., godzina 10:00.

  13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium cena – waga 100 %

  1. Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

  2. Termin związania ofertą – 30 dni.

  3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 9 – 14).

  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

__________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-04 14:25:00
  • Liczba odsłon: 618
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450580]

przewiń do góry