Nr sprawy: PCPR.ZP.3421/EFS/1/2011

 

 

    Pułtusk, dn 17.05.2011 r.

 

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk

tel. (0-23) 692 54 83

fax. (0-23) 692 00 99

www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: pcpr_pultusk@interia.pl

NIP  568-14-23-565

REGON: 130382660

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 17.05.2011 r. Nr  117228-2011)

- Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl

- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

1.    Przedmiot zamówienia: "Organzacja wyjazdu szkoleniowo – terapeutycznego z warsztatami psychologicznymi” dla 18 uczestników projektu "Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.    Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdu szkoleniowo – terapeutycznego z warsztatami psychologicznymi - minimum 30 godzin lekcyjnych podczas całego pobytu  dla 18 osób – młodzieży w wieku 15-20 lat niepełnosprawnej intelektualnie i ich opiekunów (3 osoby) w ośrodku nadmorskim na terenie Polski (max. 500 km od Pułtuska) zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.    Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5.    W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

6.    Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Anna Makówka tel.(23) 692 54 83, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31  (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

7.    Termin wykonania usługi: od trzeciej dekady czerwca do pierwszej połowy lipca 2011 rok.

8.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9.    Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ, - “wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ” – załącznik nr 4 do SIWZ, "Program warsztatów" – załacznik nr 5 do SIWZ.

10.    Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1)       oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,

2)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.

3)       aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,

4)       aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu min. 3 osób
(2 psychologów i pielęgniarka), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.  Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu powinny posiadać:

     - psycholog (min. dwóch psychologów) – wykształcenie wyższe na kierunku psychologia (kopie dyplomu należy dołączyć do oferty) oraz min. rok doświadczenia w pracy zawodowej;

    - pielęgniarka – wykształcenie pielęgniarski (kopie dyplomu należy dołączyć do oferty) oraz min. rok 
     doświadczenia w pracy zawodowej.

13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2 – 4  – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

15. Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 14 pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

16. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.

17. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

18. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.

19. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.

20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

22. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

23. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu.

24. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

25. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

26.   Terminem składania ofert jest dzień 25.05.2011r., godzina 10:00.

27.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: cena – waga 100%.

28. Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

29. Termin związania ofertą – 30 dni.

30. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl  oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).

31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

32. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

33. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

34. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Beata Jóźwiak

/-/

Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

w Pułtusku

 

Dokumenty do pobrania:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-17 14:27:50
  • Liczba odsłon: 501
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9906994]

przewiń do góry