ZDP/05/07/2011

Pułtusk, dn.28.07.2011 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:

Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk

tel./fax (0-23) 692 85 77

www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

NIP 568-14-14-690

REGON: 130382268

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 28.07.2011 r. Nr 220134 - 2011)

  • Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie renowacji gruntowej drogi powiatowej Nr 3421W Płusy – Lutobrok – Pniewo – Mystkówiec – Zatory na odc. Mystkówiec – Ostrówek – Zatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót.

  2. Zamówienie obejmuje również opracowanie, utrzymanie na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowanie terenu – wartość tych robót zawarta jest w cenie ofertowej ryczałtowej. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  6. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Marek Łysko, tel.(23) 692 85 77, 691 500 733, (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00)

w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 8:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania: 1 miesiąc od daty podpisania umowy.

  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty wraz z kosztorysem ofertowym”, - “Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ, - “Potencjał techniczny” – załącznik nr 4 do SIWZ.

10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. – załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej – załącznik nr 5 do SIWZ - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ.

11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,

2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – dot. tylko osób fizycznych).

12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu min. 1 osoby (kierownika budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności, informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Osoba wskazana na: - kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (kopie uprawnień należy dołączyć do oferty), 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca winien dysponować min.: walcami wibracyjny – 1 szt., walec wielokołowy – 1 szt., zagęszczarką – 1 szt. , koparką – 1 szt., równiarka – 1 szt., samochód ciężarowy z wywrotką o ładowności min. 8 ton – 1 szt.

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

  2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

  3. Dokumenty o których mowa w ust. 14 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.

  5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

  6. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.

  7. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.

  8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  9. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  10. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  11. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  12. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  13. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  14. Terminem składania ofert jest dzień 12.08.2011r., godzina 10:00.

  15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: cena – waga 100%.

  16. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 2.000 PLN.

  17. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

  18. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu).

  19. Termin związania ofertą – 30 dni.

  20. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).

  21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  22. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  23. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  24. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

DYREKTOR

/-/ Julian Kutner

______________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Kosztorys ofertowy - pobierz

- Przedniar Robót - pobierz

- Rysunek - pobierz


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-28 10:54:42
  • Liczba odsłon: 519
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9882848]

przewiń do góry