Nr sprawy: WRP-NK.042.04.01.18.2011

 
 

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

tel.     (23) 692 12 66

fax. (23) 692 52 77

www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: projekt611.biuro@gmail.com

NIP 568-14-17-174

REGON: 130377729

 

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

-      Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 03.08.2011 r. Nr 229434 - 2011)

-      Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

-      Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5,
ul. Nowy Rynek 3 (Biuro Projektu „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”)06-100 Pułtusk.

 

 

 1. Przedmiot zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczydla uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz ubezpieczenia NW.

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

 3.  Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 4.  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi  art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

 6.  Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Karolina Franczuk, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00)

w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agata Łojek, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00).

 7.  Termin wykonania usługi:   do 31.10.2011 r.

 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9.     Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego:

1)     „Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ,

2)     „Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ,

3)     „Programu kursu” – załącznik nr 6 do SIWZ.

   10.  Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia:

1)   oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

2)   zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

11.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1)    oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2;

2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).

   12.  W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1)     wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kursu „kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy” dla grupy minimum 10 osób;

 

2)  wykazu min. 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinny posiadać uprawnienia instruktora nauki jazdy i/lub instruktora techniki jazdy (kopie uprawnień instruktorów należy dołączyć do oferty) oraz min. roczne  doświadczenie w prowadzeniu kursów kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy.

   13.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

   14.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  15.  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ust. 14 stosuje się odpowiednio.

   16.  W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

  17.  W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 23.

   18.  Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.

   19.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  20.  W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  21.  W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  22.  Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu.

  23.  Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

   24.  Miejscem składania ofert jest: siedziba Zamawiającego – ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

   25.  Terminem składania ofert jest dzień 11.08.2011 r., godzina 10:00. 

   26.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %

   27.  Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

   28.  Termin związania ofertą – 30 dni.

   29. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl  oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk,  (pn. – pt. godz. 16:00 – 18:00).

   30.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

   31.  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

   32.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

   33.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

/-/ EDWARD MAREK WRONIEWSKI

STAROSTA

Dokumenty do pobrania:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Załącznik nr 1 - pobierz

- Załącznik nr 2 - pobierz

- Załącznik nr 3 - pobierz

- Załącznik nr 4 - pobierz

- Załącznik nr 5 - pobierz

- Załącznik nr 6 - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamiński Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-20 15:02:59
  • Liczba odsłon: 910
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9879110]

przewiń do góry