ZS EFS 0782.1.2.2011

Pułtusk, dn 15.09.2011 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku

ul.Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk

tel./fax (0-23) 692 22 42

www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: anna_kmiolek@op.pl

NIP 568-12-39-287

REGON: 130144563

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 15.09.2011 r. Nr 289690 - 2011)

  • Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiot zamówienia: "Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych” z języków obcych (angielski, niemiecki, rosyjski), matematyki, chemii i fizyki oraz biologii dla uczestników projektu "Profesjonalny pracownik gastronomii”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Zadanie 1: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego

Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego

Zadanie 3: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego

Zadanie 4: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego

Zadanie 5: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki

Zadanie 6: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki

Zadanie 7: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z chemii i fizyki

Zadanie 8: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z biologii

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  3. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Anna Kmiołek tel.(23) 692 40 22, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania usługi: Zadanie 1 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 2 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 3 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 4 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 5 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 6 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 7 - max. do 31.05.2012 r., Zadanie 8 - max. do 31.05.2012 r.

  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ.

  2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.

  4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę).

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty "Program zajęć" - załącznik nr 5 do SIWZ.

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

  2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20.

  3. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.

  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  5. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  6. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  7. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  8. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  9. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  10. Terminem składania ofert jest dzień 23.09.2011r., godzina 10:00.

  11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1 – 8: Kryterium: cena – waga 100%.

  12. Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium.

  13. Termin związania ofertą – 30 dni.

  14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, - biuro projektu (pn. – pt. godz. 8 – 14).

  15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

DYREKTOR

/-/ Dorota Orłowska

_____________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wrzeszcz Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wrzeszcz Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-15 10:07:45
  • Liczba odsłon: 732
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450622]

przewiń do góry