OR.272.4.2011
Pułtusk, dn.03.10.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY: Starostwo Powiatowe w Pułtusku
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
tel. (0-23) 692 12 66
fax. (0-23) 692 52 77
www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: a.wadolna@powiatpultuski.pl
NIP 568-14-17-174
REGON: 130379970
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień Publicznych (z dnia 03.10.2011 r. Nr 315306- 2011)
-
Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl
-
Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk.
-
Przedmiot zamówienia: „Dostawa oleju opałowego do kotłowni Starostwa Powiatowego w Pułtusku w sezonie grzewczym 2011/2012”.
-
Zamówienie obejmuje: dostawa w sezonie grzewczym 2011/2012 do kotłowni Starostwa Powiatowego w Pułtusku przy ul. Białowiejskiej 5 oleju opałowego (lekkiego), który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach, pod względem parametrów eksploatacyjnych jak i wymagań ochrony środowiska. Przewidywana ilość dostarczonego oleju: 35 000 l. Wymagania: dostawa w ciągu 24 godzin od chwili zamówienia złożonego w formie pisemnej; przy każdej dostawie dołączony atest jakości stwierdzający, że olej opałowy odpowiada wymogom jakościowych Zamawiającego; dostawa na koszt dostawcy; dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urządzenia do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego. Charakterystyka kotłowni i urządzeń: kotłownia olejowa zabezpiecza ogrzewanie trzech budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Pułtusku; parametry kotłowni 90/70oC; kocioł c.o. Buderus 120 kw, rok produkcji 1997; aparatura kontrolno-pomiarowa, termometry i manometry miejscowe; 4 zbiorniki na olej opałowy o pojemności 2 000 litrów każdy.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
-
Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Joanna Golatowska, tel.(23) 692 00 81, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).
-
Termin wykonania dostawy: sukcesywnie w max. terminie do 30.04.2012 r.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ, - “Informację o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni” – załącznik nr 4 do SIWZ, "Wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia” – załącznik nr 5 do SIWZ.
-
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p. (załącznik nr 7 – dot. tylko osób fizycznych),
-
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) koncesji na obrót paliwami ciekłymi, 2) wykazu wykonanej min. 1 dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę min. 25.000 litrów oleju opałowego (jedna dostawa lub łączna ilość dostaw sukcesywnych w sezonie grzewczym tj. w okresie od października do kwietnia), 3) informacji o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni – przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników wyposażony w system pomiarowy – legalizowany licznik przepływowy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., polega na zdolności finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. , wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 4, dotyczącej tych podmiotów.
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
-
Dokumenty o których mowa w ust. 14 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.
-
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
-
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.
-
Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
-
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
-
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
-
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
-
Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
-
Miejscem składania ofert jest siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
-
Terminem składania ofert jest dzień 11.10.2011 r., godzina 10:00.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium cena – waga 100 %
-
Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium.
-
Termin związania ofertą – 30 dni.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 9 – 14).
-
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
STAROSTA
/-/ Edward Marek Wroniewski
____________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunkó Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-03 09:55:24
- Liczba odsłon: 713
- Historia dokumentu: