Wersja archiwalna 2011-10-17 15:20:28

ZDP/11/10/2011

Pułtusk, dn13.10.2011 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku

ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk

tel./fax (0-23) 692 85 77

www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl

NIP 568-14-14-690

REGON: 130382268

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (Nr 334648 - 2011 z dnia 13.10.2011 r. )

  • Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) powiatowych na terenie powiatu pułtuskiego w sezonie zimowym 2011/2012.

  1. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  2. Dopuszcza się składania ofert częściowych


Zadanie 1 wg załącznika:
Załącznik nr 1, Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminach Świercze, Gzy


Zadanie 2 wg załącznika:
Załącznik nr 2, Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminach Zatory, Obryte

Zadanie 3 wg załącznika:

Załącznik nr 3, Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminach Pokrzywnica, Winnica

Zadanie 4 wg załącznika:

Załącznik nr 4, Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Pułtusku i gminie Pułtusk

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  3. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Jarek Siemianowski, tel.(23) 692 85 77 (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00)

w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Marcin Zaręba, tel.(23) 692 85 77 (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania: Zadanie 1-4: do 15.04.2012 r.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

8. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”.

9. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. – załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ.

10. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,

2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – dot. tylko osób fizycznych).

11. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 10.
12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.10 pkt 2 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

  1. Dokumenty o których mowa w ust. 12 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 13 stosuje się odpowiednio.

  3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

  4. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 22.

  5. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.

  6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  7. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  8. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 7 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  9. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  10. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  11. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  12. Terminem składania ofert jest dzień 21.10.2011r., godzina 10:00.

  13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: Zadanie 1-4: cena – waga 100%.

  14. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

  15. Termin związania ofertą – 30 dni.

  16. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego:ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk,(pn.- pt.godz.8–14).

  17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  20. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

Dyrektor: Julian Kutner

Dokumenty do pobrania:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

- Zadanie 1-4 - pobierz ( w dniu 17.10.2011r. ze względu na błędne zamieszczenie załącznik został zmieniony)

- Standardy utrzymania - pobierz ( ze względu na wcześniejsze problemy techniczne, załącznik został dodany w dniu 17.10.2011r)

 

Nr sprawy: ZDP/11/10/2011


Pułtusk, 17.10.2011 r.


Uczestnicy postępowania przetargowego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg (ZUD) powiatowych na terenie powiatu pułtuskiego w sezonie  zimowym 2011/2012.

Zawiadomienie o dokonaniu zmian treści SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych (j.t. DzU z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze
zmianami) zamawiający informuje, że wprowadza zmianę do Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.

Zakres modyfikacji dotyczy następującej treści SIWZ:

w § 3 "Opis przedmiotu zamówienia" SIWZ skreśla się ust. 3 lit. c oraz w § 1
wzoru umowy - część II SIWZ skreśla się ust. 1 pkt 3 w brzmieniu :"usuwanie
pryzm śniegowych" .

Przy sporządzaniu oferty każdy z Wykonawców jest zobowiązany uwzględnić
informację wynikającą z niniejszej zmiany SIWZ.

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.

Jednocześnie termin składania ofert oraz otwarcia ofert nie ulega zmianie.

 

Dyrektor: Julian Kutner


 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10394090]

przewiń do góry