Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dróg krajowych nr 61 Warszawa - Jabłonna - Legionowo - Serock - Różan - Ostrołęka - Łomża - Grajewo - Augustów na odcinku Pułtusk - Różan i nr 57 Bartoszyce - Biskupiec - Szczytno - Przasnysz - Pułtusk
Numer ogłoszenia: 357524 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6921266, faks 023 6925277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego dróg krajowych nr 61 Warszawa - Jabłonna - Legionowo - Serock - Różan - Ostrołęka - Łomża - Grajewo - Augustów na odcinku Pułtusk - Różan i nr 57 Bartoszyce - Biskupiec - Szczytno - Przasnysz - Pułtusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie obejmuje obszar czterech obrębów, dla których należy: 1.1. Opracować dokumentację dotyczącą wznowienia granic nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 264 i 247 obręb Kleszewo gmina Pułtusk, nr 102 obręb Lipa gmina Pułtusk, nr 115 obręb Chmielewo gmina Pułtusk, nr 81 obręb Boby gmina Pułtusk. 1.2. Sporządzić dokumentację w celu nabycia mienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) (załącznik 8.1.). W związku z powyższym należy ustalić przebieg granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną wg stanu na dzień 31.12.1998 r., gdyż tylko w tych granicach może nastąpić nabycie nieruchomości z mocy prawa. W protokole granicznym należy wyraźnie określić granice tego zajęcia poprzez jednoznaczny, precyzyjny opis motywów przebiegu ustalenia nowych granic, z jednoznacznym określeniem daty tj. na dzień 31.12.1998 r. (w wykazach, na mapach). Stronami postępowania są właściciele na dzień 31.12.1998 r. oraz obecni właściciele, wobec czego ustalenie granic powinno nastąpić z udziałem wszystkich stron postępowania (podpisy wszystkich stron lub adnotacje uzasadniające brak podpisów stron). 2.1. Opracować dokumentację dotyczącą wznowienia granic nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 150 obręb Kleszewo gmina Pułtusk, nr 11 obręb Olszak gmina Pułtusk, nr 139 i 187 obręb Przemiarowo gmina Pułtusk, nr 54 obręb Głodowo gmina Pułtusk. 2.2. Sporządzić dokumentację w celu nabycia mienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) (załącznik 8.2.). W związku z powyższym należy ustalić przebieg granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną wg stanu na dzień 31.12.1998 r., gdyż tylko w tych granicach może nastąpić nabycie nieruchomości z mocy prawa. W protokole granicznym należy wyraźnie określić granice tego zajęcia poprzez jednoznaczny, precyzyjny opis motywów przebiegu ustalenia nowych granic, z jednoznacznym określeniem daty tj. na dzień 31.12.1998 r. (w wykazach, na mapach). Stronami postępowania są właściciele na dzień 31.12.1998 r. oraz obecni właściciele, wobec czego ustalenie granic powinno nastąpić z udziałem wszystkich stron postępowania (podpisy wszystkich stron lub adnotacje uzasadniające brak podpisów stron). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1)wykazu wykonanej min. 1 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - załącznik nr 5. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla: zadania 1 rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych o łącznej wartości min 30.000,00 zł brutto polegających na opracowaniu dokumentacji do celów prawnych w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości, zadania 2 rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych o łącznej wartości min 20.000,00 zł brutto polegających na opracowaniu dokumentacji do celów prawnych w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 3. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu powinny posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie 2, o którym mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, ze zm.) oraz prowadzić działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawyPrawo geodezyjne i kartograficzne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: - Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac geodezyjnych - załącznik nr 5 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2)zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3)ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4)zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3 o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, budynek A, I piętro, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, budynek A, I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego drogi krajowej nr 61 Warszawa - Jabłonna - Legionowo - Serock - Różan - Ostrołęka - Łomża - Grajewo - Augustów na odcinku Pułtusk - Różan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie obejmuje obszar czterech obrębów, dla których należy: 1.1. Opracować dokumentację dotyczącą wznowienia granic nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 264 i 247 obręb Kleszewo gmina Pułtusk, nr 102 obręb Lipa gmina Pułtusk, nr 115 obręb Chmielewo gmina Pułtusk, nr 81 obręb Boby gmina Pułtusk. 1.2. Sporządzić dokumentację w celu nabycia mienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) (załącznik 8.1.). W związku z powyższym należy ustalić przebieg granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną wg stanu na dzień 31.12.1998 r., gdyż tylko w tych granicach może nastąpić nabycie nieruchomości z mocy prawa. W protokole granicznym należy wyraźnie określić granice tego zajęcia poprzez jednoznaczny, precyzyjny opis motywów przebiegu ustalenia nowych granic, z jednoznacznym określeniem daty tj. na dzień 31.12.1998 r. (w wykazach, na mapach). Stronami postępowania są właściciele na dzień 31.12.1998 r. oraz obecni właściciele, wobec czego ustalenie granic powinno nastąpić z udziałem wszystkich stron postępowania (podpisy wszystkich stron lub adnotacje uzasadniające brak podpisów stron). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego drogi krajowej nr 57 Bartoszyce - Biskupiec - Szczytno - Przasnysz - Pułtusk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie obejmuje obszar czterech obrębów, dla których należy: 2.1. Opracować dokumentację dotyczącą wznowienia granic nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki: nr 150 obręb Kleszewo gmina Pułtusk, nr 11 obręb Olszak gmina Pułtusk, nr 139 i 187 obręb Przemiarowo gmina Pułtusk, nr 54 obręb Głodowo gmina Pułtusk. 2.2. Sporządzić dokumentację w celu nabycia mienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) (załącznik 8.2.). W związku z powyższym należy ustalić przebieg granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną wg stanu na dzień 31.12.1998 r., gdyż tylko w tych granicach może nastąpić nabycie nieruchomości z mocy prawa. W protokole granicznym należy wyraźnie określić granice tego zajęcia poprzez jednoznaczny, precyzyjny opis motywów przebiegu ustalenia nowych granic, z jednoznacznym określeniem daty tj. na dzień 31.12.1998 r. (w wykazach, na mapach). Stronami postępowania są właściciele na dzień 31.12.1998 r. oraz obecni właściciele, wobec czego ustalenie granic powinno nastąpić z udziałem wszystkich stron postępowania (podpisy wszystkich stron lub adnotacje uzasadniające brak podpisów stron). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

_________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Załącznik nr 1 - pobierz

- Załącznik nr 2 - pobierz

- Załącznik nr 3 - pobierz

- Załącznik nr 4 - pobierz

 - Załącznik nr 5 - pobierz

- Załącznik nr 6 - pobierz

- Załącznik nr 7 - pobierz

- Załącznik nr 8.1. - pobierz

- Załącznik nr 8.2. - pobierz

- Załącznik nr 8.3. - pobierz

- Załącznik nr 8.4. - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-20 12:29:31
  • Liczba odsłon: 717
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450569]

przewiń do góry