PPP-P 252/3/2012

Pułtusk: Częściowy remont budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pułtusku
Numer ogłoszenia: 498300 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pułtusku , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 692 55 91, faks 23 692 55 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowy remont budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pułtusku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest częściowy remont budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pułtusku związany z usuwaniem skutków zdarzeń losowych polegający m.in. na : oczyszczeniu i odgrzybieniu ścian zalanych pomieszczeń, osuszeniu pomieszczeń, zabezpieczeniu przeciwwilgociowym, położeniu tynków, impregnowaniu biobójczym powierzchni starych tynków, rozebraniu starej posadzki i położeniu nowej, naprawa instancji co, itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu conajmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną polegającą na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i tynków renowacyjnych na budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 30.000,00 zł oraz robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nowej instancji co lub remontu instalacji co o wartości co najmniej 20.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu min. 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, informację o podstawie do dysponowania tą osobą tj.: osoba wskazana na kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 5 - letnią praktykę zawodową w kierowaniu robotami, osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych powinna posiadać uprawnienia budowlane z zakresu sieci i instalacji sanitarnych i wodociągowych oraz min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty; - Potencjał kadrowy - załącznik nr 3 do Oferty - Wykaz wykonanych robót - załącznik nr 4 do Oferty. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. - załącznik nr 1 do Oferty, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do Oferty, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w  przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) przedłużenia, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania, 4) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, 5) zmiany terminu na skutek okoliczności powodujących konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk- sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DYREKTOR
/-/ Maria Gos
_________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

- Kosztorys ofertowy - pobierz

- Rysunek Nr 1 - pobierz

- Rysunek Nr 2 - pobierz

_________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 12.12.2012r.


Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na częściowy remont budynku Poradni Pscyhologiczono – Pedagogicznej w Pułtusku nr sprawy: PP-P 252/3/2012


Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: W SIWZ w paragragie 4. Termin wykonania zamówienia jest podana data: 30.04.2013r. Natomiast w druku "Oferta" załączonym do SIWZ jest wymagany termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy max 1 miesiąc. Proszę o podanie prawidłowego terminu wykonania ww. zamówienia?

Odpowiedź: Prawidłowy termin wykonania zamówienia został podany w SIWZ – termin wykonania zamówienia: 30.04.2013r. W związku z zapytaniem Wykonawcy Zamawiajacy dokona stosownych zmian w załączniku "Oferta"

Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ

Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4 cyt. ustawy Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:

W załączniku „Oferta”

jest - Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie ............................... miesiąca/ miesięcy od daty podpisania umowy (max. 1 miesiąc);

powinno być - Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie ............................... miesiąca/ miesięcy od daty podpisania umowy (max.30.04.2013r.)

Aktualny załącznik "Oferta" - pobierz

Termin składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.

Z poważaniem


DYREKTOR

/-/ Maria Gos

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

___________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 14.12.2012r.


Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na częściowy remont budynku Poradni Pscyhologiczono – Pedagogicznej
w Pułtusku nr sprawy: PP-P 252/3/2012


Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Zwracam się z prośbą o udzielenie informacji: czy można użyć innych materiałów dających równoważny efekt, w szczególności chodzi o materiały hydroizolujące. My pracujemy  z wykorzystaniem innowacyjnych materiałów firmy Kalmatron Polska. Jeśli tak, to proszę o podanie z kim należy się kontaktować, aby umówić się na oględziny zakresu i warunków pracy do wykonania przedmiotu objętego przetargiem „Częściowy remont budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pułtusku".


Odpowiedź: Zgodnie z §3 ust. 2 pkt 1 SIWZ "Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, w przypadku użycia przez Zamawiającego nazw własnych technologii czy materiałów o określanych właściwościach i standardach jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego asortymentu o parametrach nie niższych niż te którymi charakteryzują się asortyment wymieniony z nazwy w przedmiocie zamówienia”. Jednocześnie nadmieniam, iż Zamawiający nie przewidział w SIWZ możliwości wizji lokalnej budynku ani spotkań z Wykonawcami. Oferta Wykonawcy winna być sporządzona na podstawie dostępnej dokumentacji zamieszonej na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl



Z poważaniem

DYREKTOR

/-/ Maria Gos

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Piechotka Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Piechotka Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-14 14:17:50
  • Liczba odsłon: 931
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9901709]

przewiń do góry