OR. 3421-12/05

Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „ Przebudowę drogi powiatowej ul. Mickiewicza
w Pułtusku, odcinek ul. Widok do ul. Tysiąclecia”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest :

  • wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną średniej grubości 3 cm, po uprzednim spryskaniu emulsją, a następnie pojedynczym powierzchniowym utrwaleniu emulsją modyfikowaną lateksem oraz grysem granitowym,

  • ścięcie poboczy średniej grubości 8 cm,

  • uzupełnienie poboczy średniej grubości 6 cm,

  • remont chodników i krawężników polegający na wymianie starych chodników z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej prefabrykowanej, ustawienie nowych krawężników betonowych,

  • wymiana gruntu pasa zieleni wraz z wywiezieniem gruntu i dowiezieniem ziemi urodzajnej,

  • regulacja studzienek rewizyjnych.

Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ kosztorys ofertowy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert warinatowych

3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 30 października 2005 r.

4. Wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

5. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11, bądź za pośrednictwem poczty.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

a) w sprawach formalnych:

Marianna Permanicka tel.(23) 692-59-92, w godzinach 9.00-15.00 ,


b) w sprawach technicznych:

Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 w dniach od wtorku do czwartku w godzinach od 7.00 do 14.00

7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe:

a) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat (2002-2004) roboty drogowe o wartości co najmniej odpowiadające zakresowi zamówienia,

b) dysponują personelem przewidzianym do realizacji zamówienia, w tym:

- Kierownik budowy, który posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego)

- laborant, który posiada kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg)

c) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.:

  • wytwórnię mas bitumicznych

  • układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym,

  • walce stalowe – min. 2 szt.

  • sprzęt do powierzchniowego utrwalenia

  • inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia.

  • inne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2005 roku o godz.10 00.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.08.2005 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 10.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.


Pułtusk, 26 lipca 2005 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-07-26 14:24:30
  • Liczba odsłon: 601
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450660]

przewiń do góry