ZDP.222.5.2013
Pułtusk, dn. 22.04.2013 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk
tel./fax (0-23) 692 85 77
e-mail: sekretariat@zdppultusk.pl
NIP 568-14-14-690
REGON: 130382268
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 22.04.2013 r. Nr 60939 - 2013)
- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 Mg emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC. Przez dostawę emulsji należy rozumieć zakup 30 Mg emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC oraz jej dostarczenie franco baza ZDP w Pułtusku lub Ołdakach k/Pułtuska ; analogicznie jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu emulsji oraz kosztów jej transportu do bazy ZDP. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1Mg przedmiotu dostawy.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
4. Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Jarosław Siemianowski, tel. 665 202 305, , (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14.00)
w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Marcin Zaręba, tel.(23) 692 85 77, 609 700 605, (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00)
5. Termin wykonania: do 31.12.2013 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ, “Kosztorysu ofertowego” – załącznik nr 2 do SIWZ
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - Oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ.
11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (dodatkowe oświadczenie);
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
- wykaz wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i specyfiką dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według zał. nr 3 do siwz. Celem wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien udokumentować wykonanie/wykonywanie co najmniej trzech dostaw emulsji w ilościach każdej nie mniejszych niż 30 Mg/rok. Dokumenty te muszą zawierać dane umożliwiające identyfikację zamówień w treści załącznika nr 3.
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
15. Dokumenty o których mowa w ust. 14 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
16. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.
17. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
18. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.
19. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.
20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 6 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
23. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
24. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
25. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
26. Terminem składania ofert jest dzień 30.04.2013r., godzina 10:00.
27. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: cena – waga 100%.
28. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 2.000,00 PLN
29. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
30. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu).
31. Termin związania ofertą – 30 dni.
32. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).
33. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
34. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
35. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
36. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówień uzupełniających polegających na zakupie większej niż pierwotnie szacowana ilości emulsji w sytuacji, gdy takie zamówienie uzupełniające będzie niezbędne do prawidłowej realizacji celu zamówienia, gdy wystąpi niedobór emulsji którego w chwili szacowania wielkości zamówienia nie dało się przewidzieć.
DYREKTOR
/-/ Julian Kutner
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kutner Julian
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kutner Julian
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-22 14:12:02
- Liczba odsłon: 710
- Historia dokumentu: