Wersja archiwalna 2013-05-17 12:33:53





Nr sprawy: OA-143-17/AŁ/13

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 


ZAMAWIAJĄCY:

Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku

ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk

tel.     (23) 692 68 55, (23) 692 09 88, (23) 692 58 31

fax  (23) 692 68 55,  (23) 692 09 88, (23) 692 58 31

www.pup.pultusk.pl; www.bip.powiatpultuski.pl 

e-mail: pup@pup.pultusk.pl

NIP 568-11-67-300

REGON: 130433882

 

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

-      Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 16.05.2013 r. Nr 79163-2013)

-      Strona internetowa Zamawiającego – www.pup.pultusk.pl; www.bip.powiatpultuski.pl 

-      Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk.

 

 

1.     Przedmiot zamówienia:

Organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie: 1) „Ustawy o dostępie do informacji publicznej” oraz 2) „Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy – Kodeks pracy, Ustawy – Kodeks cywilny” dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku, będących uczestnikami projektu  pn. „Sprawna kadra” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2. Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu, zapewnienie materiałów dydaktycznych, zakwaterowania, wyżywienia, transportu na trasie: Pułtusk – miejsce organizacji kursu – Pułtusk oraz ubezpieczenia NW.

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

3.     Zamawiający podzielił zamówienia na poszczególne zadania i dopuszcza składanie ofert częściowych:

Zadanie 1: 

Organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie Ustawy o dostępie do informacji publicznej;

Zadanie 2: 

Organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy – Kodeks pracy, Ustawy – Kodeks cywilny.

4.     Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5.   W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi  art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

6.     Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Agata Łojek, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 8.00 do 16.00)

w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agata Łojek, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 8.00 do 16.00).

7.     Termin wykonania usługi:  

Zadanie I:   do 27.06.2013 r.

Zadanie II:  do 27.06.2013 r.

8.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego:

1)     „Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ,

2)     „Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ,

3)     „Programu kursu” – załącznik nr 6 do SIWZ.

10.  Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia:

1)   oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

2)   oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w trybie art. 26 ust. 2d p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ,

3)     zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

11.  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1)     oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ;

2)   aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).

12.  W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1)     dla Zadania 1:

a)   wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kursu o tematyce wykazanej w zadaniu 1, dla grupy osób, i o wartości nie mniejszej niż 5 tyś. zł;

b)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, poprzez prowadzenie zajęć dydaktycznych, powinny posiadać:

-         doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla młodzieży lub osób dorosłych na przestrzeni trzech ostatnich lat, licząc od dnia złożenia oferty (do ofert należy dołączyć dokument potwierdzający doświadczenie);

-      wiedzę z zakresu objętego tematyką kursu, o którym mowa w zadaniu 1 (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wiedzę, np: zaświadczenie o ukończeniu kursu, dyplom).

2)     dla Zadania 2:

a)   wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kursu o tematyce wykazanej w zadaniu 2, dla grupy osób, i o wartości nie mniejszej niż 5 tyś. zł;

b)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, poprzez prowadzenie zajęć dydaktycznych, powinny posiadać:

-         doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla młodzieży lub osób dorosłych na przestrzeni trzech ostatnich lat, licząc od dnia złożenia oferty (do ofert należy dołączyć dokument potwierdzający doświadczenie);

-      wiedzę z zakresu objętego tematyką kursu, o którym mowa w zadaniu 2 (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wiedzę, np: zaświadczenie o ukończeniu kursu, dyplom).

13.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

14.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

15.  Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 14 stosuje się odpowiednio.

16.  W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

17.  W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, jak również oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w trybie art. 26 ust. 2d, ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem ust. 23.

18.  Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.

19.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

20.  W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

21.  W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

22.  Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu.

23.  Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

24.  Miejscem składania ofert jest: siedziba Zamawiającego – ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

25.  Terminem składania ofert jest dzień 24.05.2013 r., godzina 9:00.

26.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zadanie 1 i 2: Kryterium cena – waga 100 %

27.  Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

28.  Termin związania ofertą – 30 dni.

29. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.pup.pultusk.pl; www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk,  (pn. – pt. godz. 8:00 – 16:00).

30.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

31.  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

32.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

33.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

/-/ WITOLD CHRZANOWSKI

DYREKTOR PUP W PUŁTUSKU

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz



Pułtusk, dnia 17 maja 2013 r.


Nr sprawy: OA-143-17/AŁ/13                                                          

 

 

Uczestnicy postępowania przetargowego

Zawiadomienie Nr 1 o dokonaniu zmian

treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

                Zamawiający informuje, że działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) wprowadza zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie: „Ustawy o dostępie do informacji publicznej” oraz „Ustawy – o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy – Kodeks pracy, Ustawy – Kodeks cywilny” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.


Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:

1) § 6 ust. 3 pkt 2

JEST:

„aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).”.

WINNO BYĆ:

„aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.”.

2) § 29

Uchyla się ust. 5, tj. „Formularz oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 p.z.p.”, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

3) Załącznik nr 5 do SIWZ

Uchylony.

 

Sprostowanie treści ogłoszenia

o rozpoczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego


1)         Ust. 11 pkt 2

JEST:

„aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).”.

WINNO BYĆ:

aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.”.

 



/-/ WITOLD CHRZANOWSKI

DYREKTOR PUP W PUŁTUSKU

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10415520]

przewiń do góry