Nr sprawy: WRP.042.6.3.2013
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Zatrudnienie personelu do realizacji poradnictwa zawodowego, organizacji staży i szkoleń w projekcie pn.: Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 304560 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
Adres strony internetowej zamawiającego:www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie personelu do realizacji poradnictwa zawodowego, organizacji staży i szkoleń w projekcie pn.: Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji doradców zawodowych, specjalistów ds. staży, specjalisty ds. szkoleń w projekcie pt. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu, zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie projektu: 80 godzin miesięcznie dla każdego zadania. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania w zależności od zakresu wykonywanych czynności. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych zadań przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego przez czas trwania umowy, we wszystkie dni tygodnia - tj. od poniedziałku do piątku - z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zorganizuje biuro projektu, które będzie czynne w ww. dni po godzinie 16.00.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9, 79.63.00.00-9, 79.63.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że wykonał/wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia - wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - dot. zadania 1- 2. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - dot. zadania 3-5. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - załącznik nr 5. Dowodami są: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczania, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (załącznik nr 5) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wymóg dotyczy tylko zadania 1 i 2. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla Zadania 1-2 należy rozumieć usługę polegającą na udziale w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych w zakresie poradnictwa zawodowego, którym zostało objętych min. 80 osób
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe - wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu: Zadania 1-2 wykażą się: wykształceniem wyższym w zakresie doradztwa zawodowego oraz co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy zawodowej jako doradca zawodowy lub lider klubu pracy; Zadania 3-4 wykażą się co najmniej rocznym doświadczeniem w realizacji zadań z zakresu organizacji stażu u pracodawcy dla osób bezrobotnych; Zadania 5 wykażą się uczestnictwem w szkoleniach/kursach z zakresu organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych oraz co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z organizacją szkoleń dla osób bezrobotnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, którą należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Wykaz usług - załącznik nr 5 do SIWZ, 5) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w trybie art. 26 ust. 2d p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z usługą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - budynek A, I piętro, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań z zakresu poradnictwa zawodowego w ww. projekcie. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w projekcie pn. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań z zakresu poradnictwa zawodowego w ww. projekcie. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. staży w projekcie pn. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań związanych z organizacją staży u pracodawców w ww. projekcie. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. staży w projekcie pn. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań związanych z organizacją staży u pracodawców w ww. projekcie. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. szkoleń w projekcie pn. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia.
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ii.1.4).
-
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji doradców zawodowych, specjalistów ds. staży, specjalisty ds. szkoleń w projekcie pt. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu, zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie projektu: 80 godzin miesięcznie dla każdego zadania. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania w zależności od zakresu wykonywanych czynności. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych zadań przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego przez czas trwania umowy, we wszystkie dni tygodnia - tj. od poniedziałku do piątku - z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zorganizuje biuro projektu, które będzie czynne w ww. dni po godzinie 16.00.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
-
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji doradców zawodowych, specjalistów ds. staży, specjalisty ds. szkoleń w projekcie pt. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu, zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie projektu: 80 godzin miesięcznie dla każdego zadania. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć zadań w zależności od zakresu wykonywanych czynności. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych zadań przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego przez czas trwania umowy, we wszystkie dni tygodnia - tj. od poniedziałku do piątku - z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zorganizuje biuro projektu, które będzie czynne w ww. dni po godzinie 16.00.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadań związanych z organizacją szkoleń dla Uczestników projektu. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
STAROSTA
/-/ Edward Marek Wroniewski
___________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz
___________________________________________________________________________________________
Nr sprawy: WRP.042.6.3.2013
Pułtusk, dn.05.08.2013r.
Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Zatrudnienie personelu do realizacji poradnictwa zawodowego, organizacji staży i szkoleń w projekcie pn.: Nowe uprawnienia – szansą zatrudnienia"
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Czy Państwo poszukujecie firmy, która zabezpieczy 5-osobowy personel do realizacji określonych w SIWZ zadań czy mogą to być częściowe oferty osób fizycznych na poszczególne zadania?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza, aby ofertę złożyła:
1) firma, które dyponuje 5 osoba zdolnymi do wykonania zamówienia,
2) osoba fizyczna na poszczególne zadanie.
Nadmienia się, że zgodnie z § 3 ust. 3 Zamawiający nie dopuszcza łączenia poszczególnych zadań przez jedną i tę samą osobę.
Pytanie 2: Jeśli firma ma być wykonawcą to czyje doświadczenie wpisać firmy czy osób które będą realizowały zadania?
Odpowiedź: Należy wykazać doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania.
Pytanie 3: O jakie usługi chodzi w zał 5?
Odpowiedź: Zgodnie z § 6 ust. 4 pkt 1 Wykonawca ma wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów czy została wykonana lub jest wykonywana należycie – załącznik nr 5. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla Zadania 1-2 należy rozumieć usługę polegającą na udziale w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki skierowanego do osób bezrobotnych w zakresie poradnictwa zawodowego, którym zostało objętych min. 80 osób.
Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ
Jednocześnie działając na podstawie art. 38 ust. 4 cyt. ustawy Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:
w §3 ust.3 pierwsze zdanie otrzymuje brzmienie: „Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć zadań w zależności od zakresu wykonywanych czynności.”
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian.
Zawiadomienie o dokonaniu zmian treści ogłoszenia
Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4a pkt 1 cyt ustawy Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści ogłoszenia w poniższym zakresie:
Numer ogłoszenia: 155541 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 304560 - 2013 data 30.07.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Z poważaniem
WICESTAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl oraz tablicy ogłoszeń.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-05 14:42:10
- Liczba odsłon: 993
- Historia dokumentu: