OR. 3421-19/05
Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „ Dostawę i montaż czterech wind w budynku A budowanego szpitala w Pułtusku”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729
Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: or@powiatpultuski.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku A budowanego szpitala w Pułtusku:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3.Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 20.12.2006 r.
-
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 10.000, 00 zł (słownie: dziesięc tysiący złotych) może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)
-
Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 70,00 zł można odebrać:
w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).
6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
a) Sprawy techniczne:
-
Zygmunt Niesłuchowski, przedstawiciel Inwestora Zastępczego
– tel. (0-23) 672 29 64
b) Sprawy formalne:
Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 59 92
Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. (0-23) 672 39 15
7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
-
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 11.10.2005 roku o godz.11 00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2005 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 11.30.
10. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.
11. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:
-
Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich – dn. 18.08.2005 r,. godzina 11:53
-
Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 18.08.2005 r., godzina 12:15
Pułtusk, 18 sierpnia 2005 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-08-18 12:28:59
- Liczba odsłon: 572
- Historia dokumentu: