OR. 3421-20/05

Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „ Wyposażenie pracowni RTG w budowanym szpitalu w Pułtusku ”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch aparatów RTG wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu w zakresie obsługi


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

3.Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 30.10.2006 r.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 30.000, 00 zł (słownie: dziesięc tysiący złotych) może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 50,00 można odebrać:

w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).

6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 50 92

Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. (0-23) 672 39 15

7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 14.10.2005 roku o godz.11 00.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2005 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 11.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

11. Kryterium wyboru oferty

Kryterium wyboru oferty jest:

  • cena 70%

  • ocena techniczna (jakość) – 30 %

12. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:

  1. Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich – dn. 22.08.2005 r,. godzina 12:32

  2. Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 22.08.2005 r., godzina 12:51

Pułtusk, 22 sierpnia 2005 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-08-22 12:56:15
  • Liczba odsłon: 365
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9815115]

przewiń do góry