Nr sprawy: ZS EFS 0782.3.1/9.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Zakup specjalistycznego sprzętu gastronomicznego
Numer ogłoszenia: 269031 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku , ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925360, faks 023 6922242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup specjalistycznego sprzętu gastronomicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu gastronomicznego dla Zespołu Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia, której udziela Wykonawca jest równy okresowi gwarancji udzielanej przez producenta. Dostawa sprzętu nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie i oznakowanie, instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego sprzętu nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego sprzętu niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (mailem lub faxem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju, montaż do istniejących mediów (prąd, woda, gaz), szkolenie personelu z zakresu obsługi urządzeń.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest dobrej jakości i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, zaakcentowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - biuro projektu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Nowy wymiar edukacji zawodowej w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DYREKTOR

/-/ Dorota Orłowska


__________________________________________________________________________________________________

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1,3-6 - pobierz

- Formularz cenowy - załącznik nr 2 - pobierz

__________________________________________________________________________________________________

 Nr sprawy: ZS EFS 0782.3.1/9.2013

Pułtusk, dn.13.12.2013r.


Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:

w załączniku nr 2 „Formularz cenowy" poz. 19 tabeli otrzymuje brzmienie: "Okap centralny trapezowy wykonany w całości ze stali nierdzewnej, z łapaczami tłuszczu oraz oświetleniem, bez wentylatorów, wym. 1000x1600mm".

Nowy załacznik nr 2 - pobierz

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian.


DYREKTOR

/-/ Dorota Orłowska

_____________________________________________________________________________________

Nr sprawy: ZS EFS 0782.3.1/9.2013

Pułtusk, dn.16.12.2013r.


Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Firma nasza zamierza uczestniczyć w ogłoszonym przez Was przetargu dlatego pilnie prosimy o wyjaśnienia do następujących pozycji: Poz.3 Chłodziarko zamrażarka dwudrzwiowa kol INOX Sądzę że chodzi o sprzęt typu domowego AGD, wolnostojący (a nie do zabudowy) choć wysokośc b niska 82 cm ? Czy tak? W żądanych wymiarach urządzenia najprawdopodobniej jest bład. Wymiary określono na 540 x 600 x 820h mm (takie urządzenia" podblatowe" wg mojego rozeznania występuja w wersji do zabudowy i mają ok 100 - 110 l. Jednocześnie pojemność chłodziarko zamrażarki określono na 254 l co wyklucza tak mały wymiar urządzenia. Proszę o podanie prawidłowych wymiarów urządzenia. Czy wymiary lub inne parametry mogą mieć akąś niewielką tolerancje jak to jest na ogół praktykowane w przetargach? Jaką? poz.3 - zmywarka w kol.Inox. Typowe zmywarki mają wysokość 850 mm (a nie 820 mm jak w opisie urządzenia) Czy możemy zaproponować zmywarkę o wymiarach 450 x 600 x 850? poz.9 - zestaw garnków. Prosze o doprecyzowanie jakie garnki Państwo potrzebujeci - nie rozumię opisu "wysokie 6 x 16 cm " np 6 szt o średnicy 28 cm i pojemności np 9 l. Potrzebne są przynajmniej dwa wymiary (średnica podstawy i pojemność lub wysokość) ażebyśmy mogli prawidłowo skonstruować ofert bo pojęcie średnie czy wysokie jest mało precyzyjne. Czy mają to byc garnki profesjonalne ze stali nierdzewnej satynowanej z wielowarstwowym dnem, wzmocnionymi uchwytami czy też nie ma to znaczenia?

Odpowiedź: 1. Okapy 1000 x 1600 mm jeden okap nad 2 kuchenkami indukcyjnymi które będą zestawione ze sobą tyłem tworząc wyposażenie blokowego ustawienia stanowisk roboczych 2. Chłodziarko - zamrażarka poblatowa wysokości tak jak zmywarka bez zabudowy, typu domowego, będzie stanowiła wyposażenie lady barowej 3. Zmywarka i chłodziarko- zamrażarka jednakowej wysokości, razem będą stanowiły wyposażenie lady barowej, dokładnie będą pod blatem lady 4. Profesjonalne garnki ze stali nierdzewnej z wielowarstwowym dnem, z możliwością wykorzystania do kuchni indukcyjnej z pokrywami, Zamawiający opisał garnki jako wysokie, średnie, niskie i dodatkowo podana średnica np. 16, 28; 6 x 28 oznacza 6 szt, średnicy 16, garnki z każdej puli wysokich, średnich, niskich o wymienionych średnicach.

Z poważaniem

DYREKTOR

/-/ Dorota Orłowska

Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-16 08:40:41
  • Liczba odsłon: 909
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9881974]

przewiń do góry